Wednesday, August 31, 2011

Eyüp Sabri Tuncer Kampanyası: Yine, Yeni, Yeniden!



Eyüp Sabri Tuncer kampanyasından daha önce iki kere yararlanmıştım. Perfume Jewels serisi fiyatına göre oldukça uygun bir set. Hele ki bu kampanyada daha da uygun bir fiyata geliyor. Fakat bu sefer set halinde indirimde olan sadece iki çeşit var. Diğer kokular tekli halde kampanyadalar ve her birinin fiyatı 1.5 TL!  :)

Setin kokuları oldukça kalıcı olmasına rağmen çoğu çok ağır, sürerken ağır kokulara maruz kalıyorsunuz :) Ben daha önce Cherry Pie ve Spring Shower almıştım. Bir daha almam diyordum ama kampanyayı görünce dayanamadım. Denemek istediğim Silky Touch'ı almaya karar verdim, Stokta yok görünüyor ama umarım gönderim yapamama nedeniyledir. 5 Eylül gelse de sipariş versem bir an önce kavuşsam cicilerime :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...