Saturday, November 19, 2011

Oriflame Siparişlerim

Hep bakıyordum Oriflame kataloglarına bir şeyler sipariş etmek için. En sonunda Güzellik Danışmanı olmaya karar verdim böylece her istediğimde bir şeyler sipariş edebileyim diye... Artık her ay az çok bir şeyler alırım diye tahmin ediyorum :) İşte bu ay ki siparişlerim:




Nature Secrets Serisinden bu Frambuazlı duş jelini merak ediyordum ne zamandır. Hazır set olarak kampanyadayken alayım dedim. Kokusu mükemmel. Muhtemelen bir dahaki sefere büyük boyunu alırım. İkinci olarak bu lip balmı aldım. Daha önce bitirdiğim ve şurada bahsettiğim Vichy'e benzettim ben bunu. Güzel nemlendiriyor ve parlaklık veriyor. İki renkli görünmesine rağmen hiç renk vermiyor. 
Son olarak da bu parfüm belli miktar siparişe danışmanlar için 5 TL idi. Normalde tek bir parfümüm vardır benim ve o kokuyu karakterimle eşleştiririm; bu yüzden bunu anneme vereceğim. Parfümün kokusu ilk sıkıldığında biraz ağır. Yoğun bir manolya kokusu var. Ama zaman geçtikçe biraz olsun hafifliyor. Kalıcılığı hakkında bir şey söyleyemiyorum çünkü henüz bir saat önce denemek amaçlı sıktım ve hala duruyor; ama gün içinde ne kadar dayanır onu bilemeyeceğim :)

Herkese iyi bir haftasonu diliyorum...

9 comments:

Merve said...

o duş jelinden bendede var ve kokusuna bayılıyoruuum :))
hepsini güle güle kullan canım:)

Anonymous said...

Teşekkür ederim canım, ben de senden görmüştüm yanlış hatırlamıyorsam ve evet ben de bayıldım kokusuna :)

özge said...

canım güzel günlerde kullan,bende aynı sebepten kendim danışman oldum:) az az bişeyler alıyorum artık:)

senem said...

aynen bende katıldım tatlım bu set katalogta vardı merak etmiştim umarım memnunsundur

Anonymous said...

özge: teşekkür ederim canım, evet böylesi kolay oldu hem de bahane yaratıyor bir şeyler almak için ;)

*ssdesignbutik: Memnun kaldım canım yani kokusu mükemmel, fiyatına oranla da performansı gayet iyi bir set, tavsiye ederim :)

Piril Maria said...

I have heard of oriflame when I was in turkey. =) Cok iyi gorunuyor, I am turk as well.


Followed btw, hope you dont mind. And maybe youll visit me someday.



thebookness.blogspot.com

Anonymous said...

It's such a good brand and as far as I know, it is also available abroad.

Thank you for following. I've seen your blog and liked it. I'll follow you too :)

Anonymous said...

merhaba. kayıt için ne kadar ödediniz toplamda? Ve sitesinde gösterilen fiyatlardan çok mu aşağı size gönderilen fiyat listesinde?

Anonymous said...

Merhaba, benim üye olduğum dönemde kampanya vardı ben 1 TL ödedim kayıt ücreti olarak.
Fiyat konusunda ise değişiyor. Bazen neredeyse yarı yarıya iken bazen %30 %20 filan az oluyor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...