Monday, September 24, 2012

D&R Online

Merhaba;
Geçen hafta izleyecek filmim kalmayınca bir D&R'a bakayım dedim. Bakmamla bunları almam bir oldu. Kitapların hepsi indirimdeydi. Filmler de ne zamandır istediğim filmlerdi. Siparişim bir sonraki gün kargoya verildi; kargo ise 50 TL üzeri alışverişe ücretsizdi. D&R online alışverişten gerçekten çok memnun kaldım.

Hi;
Last week, I didn't have any movie to watch in a free time so I decided to buy a few movies. I checked out the D&R online shopping page and bought these immediately.





Paris'te Son Tango filmini daha önce izleyip favorilerim arasına yerleştirmiştim dolayısıyla arşivimde bulunsun istedim. Diğer filmleri de merak ediyordum ne zamandır.
Breakfast at Tiffany's ise şu film afişli defterlerden. Kendisini çok sevdim ben.

I've watched "Last Tango in Paris" before but since I like it so much, I wanted to own it. And I've been wondering about the other movies.
The one with the "Breakfast at Tiffany's" on it is a notebook. I like it so much.

2 comments:

mühendis said...

film+battaniye+kahve süper üçlü :)

Anonymous said...

Kesinlikle; özellikle de soğuk kış günlerinde ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...