Tuesday, April 29, 2014

kozvi.com

Geçenlerde Pharmaton almak için araştırma yaparken en uygun fiyatın gerçekten Kozvi'de olduğunu gördüm. Özellikle kargo ücretinin 1 TL olması gerçekten etkili bu durumda. Eh tabii bunu almışken de bir kaç bir şey daha atayım bari sepete dedim ve denemek istediğim ürünleri aldım.

I was planning to buy Pharmaton which is a multivitamin and I was looking for the best price and than I've discovered kozvi.com. It was really cheaper than the others so I decided to add other things as well to my basket. And voila! These are what I've bought.




Özellikle Caudalie Beauty Elixir ve Sally Hansen Tırnak Eti Solüsyonu hakkında oldukça fazla şey duydum ve dolayısıyla en çok da bunları denemeye sabırsızlanıyorum.
I've heard so much especially about the Caudalie Beauty Elixir and Sally Hansen Cuticle Remover so I can't wait to try them.

2 comments:

viva said...

John Friedanin Brunette serisini kullaniyorum ben yillardir, bunu hic denemedim, insallah begenirsin :) Caudaliede güzel bir marka, vinoperfect serumunu kullaniyorum bende :)

EcesDiary said...

şampuanı uzun zamandır kullanıyorum aslında ve inanılmaz memnunum ama spreyi ilk kez deneyeceğim, dediğin gibi beğenirim umarım :) çok teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...