Monday, December 1, 2014

Doğum Günü Hediyelerim/My Birthday Gifts

Merhaba;

Yine hep uzun aralarla çıkıyorum karşınıza. Ama iş yoğunluk filan derken böyle oluyor maalesef.

Neyse gelelim postumuzun konusuna. Geçen sene doğum günü hediyelerimi paylaştım madem bu sene de eksik kalmasın dedim :)


Hi;
It has been long time since I've posted the last time. Unfortunately I sometimes have no time to post things to my blog.

So here is the subject of this post. I have shared my birthday presents last year so I thought that I might share them this year too :)


Arkadaşlar;,
My friends have bought


Paşabahçe'den evime çok istediğim bu obje
This buddha bust


Zara'dan uzun zamandır istediğim pofuduk yelek
The vest that I was in love with for a long time (Zara)



ve Koton'dan bu çok tatlı elbise.
and this cute dress from Koton


Annemle babamın hediyesi yine ne zamandır arayıp da bulamadığım bağcıklı bootieler (Tergan'dan)
These are my parents' gift


En sona ise en sevdiğimi sakladım :) Sevdiceğimden gelen  tamtur bir alyans.
And finally a full round diamond ring from my love


Doğum günlerini gerçekten çok seviyor olabilirim :)
I really like birthdays :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...