Saturday, July 2, 2016

Kozmodi.com Alışverişim

Merhaba;

Malum yaz tatili yaklaştıkça güneş kremine olan ihtiyaç da önem kazandı. Geçen sene kullandığım kremden çok memnun kalınca bu sene de aynısını almaya karar verdim. Kozmodi.com sitesinin fazlasıyla tester verdiğini okuyunca bir kaç blogda, hemen buradan yapayım alışverişimi dedim.Sepete bir de indirimde bulduğum Nuxe gül özlü yüz yıkama köpüğünü de attım. Fakat ne yazık ki benim şansıma mı denk geldi bilmiyorum, hediye olarak bir tek güneş sonrası kremini koymuşlardı. Açıkçası biraz hayal kırıklığına uğradım :(



Nuxe güneş kremi 40 TL, Nuxe yüz temizleme köpüğü de 25 TL idi. Tester olayı dışında hayal kırıklığına uğradığım herhangi bir şey ise yoktu. Zira ürünlerin son kullanma tarihleri oldukça uzak ve sitenin kargo hızı oldukça fazlaydı.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...