Thursday, December 14, 2017

Yves Saint Laurent Black Opium

































Ne zamandır bu parfümü istiyordum ama elimdeki parfüm uzun zamandır bende olduğundan bir an önce onu bitirmek istiyordum. Fakat bir indirimde Boyner'de böyle bir kofreye denk geldim ve bir şekilde (kart puanı vs.) bu kofre bana 100 TL'ye denk gelince sipariş edemeden duramadım.




Setin içinde 30 ml boyutunda bir parfüm ve 50 mll boyutunda vücut losyonu bulunuyor.




Koku benim tenimde inanılmaz kalıcı. Sabah sürüyorum akşama doğru hala alabiliyorum kokuyu.

Kokunun notaları ise şöyle açıklanmış:

Üst Notalar: Portakal çiçeği, pembe biber, armut.
Orta Notalar: Yasemin, kahve.
Dip Notalar: Paçuli, vanilya, sedir.

Eğer böyle bir indirime denk gelirseniz kesinlikle kapın derim, zira 3 tane alsam 90 ml fiyatından çok çok daha uyguna geliyor.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...