Tuesday, June 5, 2018

Bitenler #15

Yine çoook uzun bir aradan sonra herkese merhaba;

Aslında bir çok başka bitirdiğim ürün de olmuştu ama maalesef bazı fotoğraflar bir kaza sonucu silinmiş :( Yine de kalan sağlar bizimdir n'apalım :) Öncelikle dudak ve tek bir göz ürününden başlayalım:


 Nuxe Nirvanesque Göz Kremi: Nemlendirmesi benim için çok çok yetersiz kaldı, bu sebeple bir daha alınmayacak. 

Baby Lips Dudak Kremi: Nemlendirmesini başarılı bulmadığım bir ürün oldu.

Blistex Happy Lips Çilekli Dudak Kremi: İnanılmaz güzel bir çilek kokusu vardı.Nemlendirmesi fena değildi ama yine de denemek istediği bir sürü dudak kremi varken bunu bir daha almam sanırım.

Nivea Ahududulu Lip Butter: Bu tam olarak krem gibi bir yapıya sahip dudak kremiydi. Geceleri kullanarak bitirdim. Hem kokusu hem nemlendirmesi oldukça başarılıydı. İlerleyen dönemlerde yeniden alabilirim.

Mediwell Çilekli Dudak Kremi: Bunun da yapısını, nemlendirmesini ve kokusunu sevmiştim. Yeniden alabilirim.


Nivea Dry Comfort Roll On: Kışın kullandığımda hiç memnun kalmadığım bir ürün oldu çünkü adı üzerinde koltuk altı bölgenizi gerçekten kupkuru yapıyor. Yazın yeniden alabilirim ama kışın asla almayacağım.

Garnier Saf&Temiz Roll On: Bunun da kokusunu ve korumasını sevdim. Şu an başka bir çeşidini kullanıyorum. Yeniden alabilirim.

Yves Saint Laurent Parisienne Parfüm: Ben bu kokuya bayıldım. Üst notalarında ahududu olduğunu okumuştum. İlerleyen dönemlerde mutlaka yeniden alacağım.

The Library of Fragnance Iced Berries: Şurup gibi kokusu olan bu parfümü oda kokusu olarak kullanarak bitirdim.

Johnson's Baby Kolonya- Ocean: Bu kolonyaların kokusu beni bir süre sonra bayıyor. Bir daha almayacağım.


Rituel de Beaute Burun Bandı: Fena değildi, dönem dönem alıp kullanıyorum.

Nuxe Güneş Kremi: 2 yıldır sürekli bu kremi kullanıyordum ve oldukça da memnundum. Hem kokusu hem de koruması oldukça başarılı. Bu sene denemek için farklı bir marka aldım ama bundan gayet memnundum.

Bio True Lens Solüsyonu: Kullanabildiğim tek solüsyon.


The Balm - Balm Jovi Palet: Çoğu rengini kullanıp bitirdim, kalan renkler artık kullanmayı tercih etmediğim renkler. Genel olarak The Balm farlarını çok başarılı buluyorum.

Mac Breezy Allık: Çok koyu ve pigmentli bir mürdüm tonu olmasına rağmen doğru fırçayla uygulayınca hafif güzel bir ton elde edebiliyorsunuz.Yeniden bu rengi almayı düşünmüyorum ama Mac allıklardan oldukça memnunum.

Wet and Wild Brulee ve Sugar Farlar: Genel olarak yapısını beğendiğim farlar oldu. Sugar olanı aydınlatıcı olarak kaş altında kullandım.

The Body Shop Lip&Cheek Velvet Stick: Siyah renkli, sürdüğünüzde renk değiştiren bir rujdu ama maalesef neredeyse hiç kullanamadan bozuldu.

Clinique High Impact Curling Maskara: Genel olarak Clinique rimelleri seviyorum. Bundan ekstra bir şekilde etkilenmedim.

Vichy Derma Blend Fondöten: Çok fazla olumlu yorum aldığını görünce denemek istedim. Gerçekten kapatıcılığı yüksek bir fondötendi ama günlük olarak açıkçası BB krem kullanmayı tercih ettiğim için bir daha almayı düşünmüyorum.

Sephora Lip Attitude Ruj: Tam olarak rengini bilmiyorum ama çok tatlı bir pembe tonuydu. Yapısı da oldukça kremsi ve nemlendirici idi. Evde zibilyon tane rujum olmasa belki yeniden alabilirdim.

Clinique Long Lasting Ruj-Merlot: Yine kremsi yapıda, dudakları güzel nemlendiren, harika bordu tonlu bir rujdu.



Agarta Argan El Kremi: Denemem için verilmişti. Kokusu ve nemlendirmesi oldukça güzeldi ama elde hemen emilmiyordu. Büyük boyunu almayı düşünmüyorum.

True Blue Spa Shea Butter El Kremi: Nemlendirmesi oldukça başarılıydı,üstelik kokusuzdu da. İndirimde denk gelirsem yeniden alabilirim.

Fuss Wohl Ayak Kremi: Nemlendirmesi fena değildi, fiyatı da oldukça uygun olduğu için yeniden alabilirim.

Nuxe Reve de Miel El Kremi: Bu kreme bayılıyorum. Hem kokusu hem yapısı hem nemlendirmesi harika, yeniden alacağım.

True Blue Spa Vücut kremi: Yapısı çok ağır olduğu için kışın el kremi olarak kullanıyorum ve bu halinden oldukça memnunum. İndirimde bulursam yeniden alırım.




BBW Losyonları <3 ben - Merry Berry Christmas,Watermelon Lemonade ve Raspberry Sweet Mint : Hepsi de harika hem tatlı hem meyvemsi kokulardı. Yeniden alırım.


Sephora Cherry Blossom Duş Jeli: Kokusunu ve yapısını sevdiğim bir duş jeli oldu. Hele o şişesi? :) Sırf dekor için bile yeniden alabilirim :)

BBW Watermelon Lemonade Vücut Peelingi: Bunun da hem kokusu hem yapısını çok sevdim. İndirim dönemi yeniden alabilirim.

Yves Rocher Kahveli Duş Jeli: Herhalde şu hayatta en en sevdiğim duş jelidir kendisi. Dönem dönem alıp kullanıyorum.

Sephora Karamelli Banyo Küpü: Küvet keyfi için birebir. Kokusu da oldukça yoğun.



Batiste XXL Volume Kuru Şampuan: Normalde bu markanın kuru şampuanlarını çok sevmeme rağmen bu çeşidinden nefret ettim. Saçı çok sertleştiriyordu. Bu çeşit bir daha asla!
Johnson's Baby Şampuan: Fırça yıkamak üzere kullandığım şampuan. Başka bir marka ile yola devam.
Organix Coconut Water Şampuan: İlk kullandığımda nemlendirmesini çok başarılı bulduğum bir şampuandı fakat bu sefer aynı etkiyi göremedim. Bir daha almam.
Organix Coconut Water Nemlendirici Sprey: Benim saçlarımda hiçbir işe yaramadı. Bir daha almam.



Nivea BB Clean Miseller Su: Fena değildi ama daha çok güvendiğim için artık sadece Bioderma olanı kullanıyorum.
Nip+Fab Glycolic Cleansing Fix Yüz Yıkama Jeli: Fena değildi ama ekstra bir özelliğini görmediğim için bir daha almam.
Institute Esthederm Osmoclean Temizleme Sütü: Nemlendirmesi, temizlemesi filan fena değildi ama cilt temizliğinde süt değil miseller su kullandığım için büyük boyunu almayı düşünmüyorum.
Arifoğlu Gül Yağı: Cildimde sivilce vs. sebep olmadı. Emilmesi çok kolay olmasa da akşamları serum niyetine kullanmıştım. Yeniden alabilirim.
The Ordinary Hyaluronic Acid: Fiyatına göre nemlendirmesini oldukça beğendiğim bir ürün oldu. Yeniden alacağım kesinlikle.
Caudalie Vinosource nemlendirici: Fena değildi ama olağanüstü bir etkisini göremedim.


Splat Diş Macunları: Doğal içerikli olmaları sebebiyle tercih ettiğim diş macunları. Sensitive olanını kesinlikle yeniden alacağım. Aromatheraphy olanı çok beğenmedim.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...