Wednesday, October 26, 2011

Mim'lenmedim ama üstüme aldım :)

Ortalarda dolaşan bir mim vardı bakımla ilgili. Ben de mimlenmeyince üstüme aldım ve cevaplamak istedim :) İşte benim cevaplarım da bunlar...

1-Yüzünü günde kaç kez yıkarsın ?
Temizleme jeliyle bazen günde 2 kere bazen ise hiç. Ama suyla gün içinde pek çok kere :)

2-Cilt tipin nedir ?

Ne yazık ki karma. Doğru dürüst ürün bulamıyorum bu sebeple :(


3-Şu an kullandığın yüz yıkama ürünün nedir ?
Şu an SebaMed'in yüz yıkama jelini kullanıyorum. Pek memnun değilim aslında, biraz sivilcelenme yaptı. Bu da başka bir post'un konusu olsun madem :)

4-Peeling yapar mısın ?

Peeling genelde yapmıyorum. Ayda bir çamur maskesi kullanıyorum onun yerine. Artık başlayacağım gözeneklerim için...


5-Peeling ürünün ne marka ?
Şimdilik kullanmıyorum ama meşhur Yves Roches kayısılı peeling'ini alma planlarım var :)


6- Nemlendiricin nedir ?
Bepanthen kremden vazgeçemiyorum. Hem sivilcelenme yapmıyor hem de cildim yumuşacık oluyor.


7-Çillerin var mı ?
Çillerim yok ; koyu lekeler yerine çillerimin olmasını isterdim :)


8-Göz kremi kullanıyor musun ?
Hayır, 22 yaşı henüz erken buluyorum göz kremi için. 25'ten sonra başlayacağım..


9-Cildin akneye meyilli midir ?
Hem de nasıl... Uzun süre Roactanne kullandıktan sonra meyili biraz azalmış olsa da, hala her üründen sivilce çıkartacak kadar meyilli akneye. Sivilce çıkartmayan ürünleri de çok zor buluyorum.


10-Güneş koruyucu kullanıyor musun ?
Evet, kışın da sürmeye özen gösteriyorum. Clinique'in 50 faktörlü olanından çok memnunum. Yağsız olduğu için gözeneklerimi tıkamıyor.


11-Fondötenin nedir ?
Fondöten senede 1-2 kere kullandığım için almıyorum. Geçenlerde Missha kremim geldi, biraz daha artıracağım kullanımını.


12-Kapatıcı kullanıyor musun ?
Göz altlarım fazla olmamakla birlikte hafiften koyu renk olmasına rağmen kullanmıyorum. Onun yerine kafama takmamaya çalışıyorum :)


13-Makyaj alt tonunu biliyor musun ?
Bilmiyorum ve ne işe yaradığını bilmesem de öğrenmek istiyorum :)


14-Takma kirpikler hakkında ne düşünüyorsun ?
Çok çok beğeniyorum fakat ELF'ten aldığım takma kirpikleri takamadığım için henüz yeniden aynı hezimeti yaşamak istemiyorum :)


15-Rimelimizi 3 ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor,bu konuda ne düşünüyorsun ?
Benim rimellerim çok dayanmıyor zaten, hemen kuruyor, 3 ay sınırına uymuyorum da genelde 6 ayda filan değiştiriyorum.


16-Hangi mascarayı kullanıyorsun ?
Maybelline the Colossal Volum Express, Clinique high definition lashes (bunun iki taraflı fırçasına bayılıyorum) ve Oriflame Visions Naughty Eyes Mascara.


17-Sephora mı MAC mi ?
Kesinlikle MAC.


18-Makyaj yaparken en çok hangi alet edavattan yararlanırsın ?
Fırça, elimi kullanmayı sevmiyorum ürünleri kullanırken.


19-Far bazı kullanıyor musun ?
Hayır.


20-Ya yüz için ?
Hayır ve açıkçası gereksiz buluyorum. Onun yerine kalıcı fondöten daha mantıklı olur herhalde.


21-En sevdiğin far marka ve numarası,ama tek bir tane ?
Aslında far pek kullanmıyorum günlük makyajımda. Paletlerim var yurtdışından aldığım onlardan memnunum kullandığım zamanlarda, ama en sevdiğim yok :)


22-Kalem/likit/jel eyeliner hangisini tercih edersin ?
Kalemi vaktim olmadığı zamanlarda kullanıyorum. Jel eyeliner'ı çok seviyorum, hem istediğim rengi veriyor hem de likite göre uygulanması kolay. Likit eyeliner'ı da çok seviyorum ama kuyruk olayını bir türlü eşit şekilde yapamıyorum :) Dolayısıyla seçmek gerekirse jel eyeliner diyorum.


23-Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma tehlikesi atlattın ? 
Rimelin ve eye liner'ın fırçasını gözüme sokmak suretiyle yaşamıştım iki kere :)


24-Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun ?
MAC'in melon rengi filan çok çok güzel duruyor fakat kendime güvenmiyorum uygulayabilme konusunda


25-Mineral makyaj malzemeleri kullanıyor musun ?
Hayır; mineral pudra almayı düşünüyorum. Madem makyaj yapılacak, olabildiğince sağlıklı olsun :)


26-Favori rujun nedir ?
Blogda tanıtımını yaptığım MAC Russian Red sanırım. Daha iyisini bulana kadar en iyisi o :)


27-Peki gloss ?
Gloss'u pek sevmesem de zamanında Çilek'ten aldığım Calvin Klein Fully Delicious'un duruşunu çok beğeniyorum, yapış yapış bir his vermiyor. Bir de Loreal'in 6 saat kalıcı olan serisini başarılı bulmuştum.


28-En sevdiğin allık hangisi peki ?
Yeni aldığım The Balm Hot Mama ile MAC Breezy yarışırlar sanırım bu kategoride :)


29-Ebay'den makyaj alışverişi yapıyor musun ?
Bir kere yaptım onu da paylaştım..Güvenemediğim için oradaki ürünlerin orijinalliğine, pek tercih etmemiştim. Şimdi zaten istesem de mümkün değil.


30-Market kozmetikleri (drugstore products) hakkında ne düşünüyorsun ?
Market kozmetiklerinden kasıt Flormar vb. ise onları da gayet başarılı buluyorum ama yüzüm için ben pek tercih etmiyorum.


31-Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü ?
Düşünmedim, zaten alsam da çok makyaj yapan biri olmadığım için işe yaramaz. Eğer likit eye liner kuyruğu çekme kursu açarlarsa ona gidebilirim işte :)


32-Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın ?
Kesinlikle, özellikle rimeli sürerken mutlaka taşırıyorum, sonra kulak çubuğu ile temizliyorum.


33-En nefret ettiğin makyaj hatası nedir ?
Ben de genel kanıya uyarak beyaz göz altları diyorum. Bunun yanısıra kıpkırmızı ruj ve çok abartılı allığın aynı anda kullanımı ve bronzer'ı da ekleyebilirim.


34-Canlı renkli makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı tercih edersin ?
Genelde doğal renkleri seviyorum. Canlı renk olarak bir tek kalem kullanıyorum.


35-Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin ?
Ünlülerin makyajına dikkat etmiyorum, genelde giydiklerine bakıyorum ben :)


36-Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse ?
Yani jel eye liner ile rimel arasında kalırım herhalde..


37-Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın ?
Genelde uzak bir yere gitmeyeceğim zamanlarda makyajsız giderim. Okul vb. yerlere ise asla asla asla makyajsız gitmem :)


38-Makyajsız nasıl gözüktüğünü düşünüyorsun ?
Kendimi göz kalemsiz/eye linersız ve rimelsiz çıplak hissediyorum :) Şaka bir yana gözlerimin hastalıklı gibi göründüğünü düşünüyorum.


39-Sence en iyi makyaj koleksiyonuna sahip marka ?
Renk ve ürün çeşitleriyle MAC.  Nars ve The Balm da çok çok güzel bence.


40-Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun ?
Abartılmadığı sürece insanı güzel gösteriyor.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...