Monday, October 31, 2011

Softem Bitkisel Saç Bakım Yağı

Evde hasta olarak oturmanın ve en yakın arkadaşımın bir paket mendil,  bepanthen krem ve bitki çayı olmasının belki de en olumlu yanı vaktimin olmadığı zamanlarda deneyemediğim ürünlerimi deneyebilmem oldu :) Bu bitkisel saç bakım yağı da onlardan biriydi. Haftalar önce Watson's tan almıştım bir indirimde. Yanlış hatırlamıyorsam 13-14 Lira civarı bir şeydi; ben indirimle 11-12 Lira gibi bir şeye almıştım.
İçindekilere gelirsek liste oldukça kabarık. Susam yağı, badem yağı, çam terebentin yağı, çörekotu yağı, zeytinyağı, ısırgan yağı, defne yağı, jojoba yağı, Hawaii cevizi yağı, biberiye yağı, mersin yağı ve E vitamininden oluşuyor. Bu kadar çok yağı bir arada görünce saçıma baya faydası olur düşüncesiyle atıvermiştim sepetime :) Zira 100 ml olmasına rağmen bu kadar içeriğe göre fiyatı da çok uygun.

Uygulanması ise spreyli şişesiyle pratik. Ama yine de duşumu sabahları aldığım için ve genelde acelem olduğu için şu zamana kadar vaktim olmadı denemeye.



Kirli saçımın diplerine iyice uyguladıktan sonra yaklaşık 1 saat bekledim ve iyice duruladım. Saçtan ancak ikinci şampuanlamada çıktı. Banyodan çıktığımda saçım oldukça dolaşmıştı fakat sihirli Gliss Sıvı saç kremi hemencecik tarandı. Tabi etkisini hemen göstermez; haftada 2 kez uygulanması tavsiye ediliyor üzerinde ama yine de saçlarım parladı, görürseniz bence alın.



Arkasını göstermek istedim ama etiketini söktüğüm için bir kısmı görünmüyor yazıların :) yine de merak edenler için okunabilecek durumda hala :)

2 comments:

Anonymous said...

Ben seviyorum böyle sac yaglari, bu marka maalesef buralarda yok : (

Anonymous said...

Daha sağlıklı olduğu düşüncesi var aslında bende sırf doğal diye :)
Aslında içindekiler alınıp yapabilirsiniz, koruyucu vb. ekstra bir şey yok gibi görünüyor çünkü içinde

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...