Wednesday, January 2, 2013

Zara Sale

Bildiğiniz gibi bugün Inditex Grubu indirime girdi. Her ne kadar uzun zamandır takip ettiğim çanta ve kaban indirime dahil olmasa da bu haber beni çok sevindirdi ve kendimi iş çıkışı Zara'ya attım. Şimdilik aşağıdaki bebeklerle yetindim ama bu kesinlikle yetmeyecek :) Peki siz neler aldınız bakalım?

It's sale time on Zara as you know, so whenever I heard of it, I went there immediately after the work. Even though a bag and a coat that I like were not on sale, I could find these babies but these ones won't be enough for me, that's for sure :)



10 comments:

KOVA KADINIYIM BEN said...

güle güle kullan

GüzelGül said...

zara indirime girince cok seviniyorum ama artik birsey almamaya karar verdim her nekadarda zor olsa benim icin :))) güle güle kullan cok güzelmis canim

Mein Blog/Blogum

Unknown said...

love the shoes! would you like to follow each other? let me know!

Carolina said...

Beautiful!!

özgeayar said...

Bende bu ayakkabıyı çok beğenmiştim güle güle kullan :)




ozgeayar.blogspot.com

havziş said...

botlar çok hoş. ben de dört gözle bu indirimi bekliyordum :))

Célenne said...

Yeni yıla özel blogumda hediye veriyorum.Gelirsen sevinirim.http://www.catchtheitgirl.com/2013/01/hediye-cekilisi-icin-hemen-bloga.html

Menekşe said...

hava düzelirse zara'ya uğrayacağım. birazmoda.blogspot.com

begum_kobaklar said...

Benimde begendigim bir bluz vardı 4 zara bakmama ragmen bulamadım bedeni bitmiş:( Daha henuz bir sey almadım ama wedge sneakerslar vardı(gerci indirimde degildi ama ) onlara taktım kafayı. Banada beklerim:)

http://makeupbybgm.blogspot.com/

EcesDiary said...

Kova Kadınıyım Ben: çok teşekkür ederiim

Güzelgül: Ben de aynen canım, şimdilik direndim, bunun dışında bir şey almadım ama ikinci indirim için kendime güvenemiyorum :) çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

Lovels Beauty: Yeah sure,I'll check your blog out rightaway :)

Carolina: Thank you :)

Özgeayar: Çok teşekkür ederim,sen de bir an önce kavuşursun umarım o zaman :)

Havziş: Ben de aynen, çok uzun süre beklemiştim bu anı :)

Menekşe Gümüş: İkinci indirimi beklemeni tavsiye ederim :)

Truebeautyinsideoutside: Bazen ne yazık ki ben de geziyorum tüm Zara'ları ve istediğimi bulamıyorum. Umarım sneakerslarına kavuşursun bir an önce :) Hemen takibe alıyorum blogunu ;)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...