Friday, March 29, 2013

Tchibo Online

Tchibo hep çok sevdiğim mağazalardan olmuştur. Ürünlerin kalitesi bir yana çok farklı ürünlere de sahip.

2 gün önce bu labirent zigonu ve kahve setini aldım. Zigon beklediğimden daha ağır; kahve seti tabakları ise beklediğimden daha küçük geldi ama ikisini de çook beğendim ve ikisi de kendi evimde kullanıma açılmak üzere kaldırıldı :)


Tchibo is one of my favorite shops. I like the quality of it's products and also they have a great variety of products.

I've ordered this maze shaped table and the coffee set online. I've got them today and totally adored them. I'll be using these in my own house :)





3 comments:

assortiek said...

güle güle kullan:)

Makyaj Kelebegi said...

Sehpa çok hoşmuş,Güle güle kullan.

EcesDiary said...

Assortiek: Çok teşekkür ederiim :)

makyaj kelebeği: Çok teşekkür ederim, benim de çok hoşuma gitti :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...