Wednesday, November 27, 2013

Birthday and gifts

Uzuuun bir zamandan sonra herkese yeniden merhabalar!

Hayatımda çok fazla şey değişti ve son 1 ay oldukça koşturmalı geçti benim için. Düğün, balayı derken her şey düzene girdi ve ben nihayet post yapabiliyorum.

Kasım ayı benim için doğum günü ayı demektir. Doğum günü de tabii ki hediye demek :) İşte benim bu seneki hediyelerim...


Hi to you all after a long break!

Many things have changed for me in my life and the last 1 month I was so busy. I can finally write something to the blog after my wedding and honeymoon.

November means "birthday" to me and of course, birthday means "gifts" :) So here are my gifts for this year...



Sevdiceğimin hediyesi Agatha Kolye
Gift of "mon amour"



Starbucks sevgimi ve bu kutup ayılarını çoook aradığımı bilen çok yakın bir arkadaşımın hediyesi
Gift of one of my closest friends who knows my Starbucks love and who knows that I've been searching for these polar bears


Sevgili anne ve babamın hediyesi Zara çanta
Gift of my mom and dad: Zara bag



Ve son olarak kendime aldığım hediye :) Kokusu mükemmel ötesi!
And the last one is my gift to myself :) It smells amazing!


2 comments:

Unknown said...

Nice huzurlu yaşlara :)Hediyelerin ehr biri çok hoş.Ama özellikle parfümün kokusunu merak ettim.En kısa zamanda parfümerilerde deneyeceğim.Yeniden;iyi ki doğdun :)

EcesDiary said...

çok çok teşekkür ederim canım :) parfümün kokusu beni benden alıyor ama tabii zevkler çok farklı olabilir..yine de kesinlikle tavsiye ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...