Monday, December 2, 2013

Avéne Products

Dermoeczaneyi duydunuz mu bilmiyorum ama dönem dönem çeşitli markalarda muhteşem indirimler yapan bir online dermokozmetik sitesi. Ben ne zaman girsem bir şeyler almadan çıkamıyorum. Yine bir gün gezinirken Avéne ürünlerinde indirim olduğunu duyan bünye boş durur mu?İşte benim aldıklarım:

What I like about online shopping is that you can find some products even cheaper than you purchase. That's the reason why I have ordered these as soon as I heard of the sale online. So, here is what I've bought:




Temizleme jellerini daha önce denemiş ve beğenmiş olduğum için -hatta sivilce yapmayan tek yıkama jeli- bulmuşken iki tane almak istedim. Bununla birlikte Temizleme suyu, dudak kremi ve güneş kremini uzun zamandır merak ediyordum, deneyeyim dedim. Diğerleri ise sitenin hediyesi.

I've tried the cleanance gel before and I like it -it is the only cleanance gel that does not cause to acne on my face-  so I've ordered two. Cleanance water, sun protection cream and lip cream were among my wishlist. The others are the gifts of the website.

2 comments:

ocean said...

senin alma nedenin indirim değil:)-bir dost-:P

EcesDiary said...

ehehehe bunların hepsi hastalıktan işte :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...