Thursday, February 26, 2015

Accessorize İndirimi Alışverişi

Merhaba;

Accessorize indirime girdiğinden beri neredeyse Ankara'daki bütün mağazaları dolaştım ve sonuç aşağıda :) İndirim tahminen son günlerini yaşarken hala kalmış bir şeyler varsa bir bakmanızı tavsiye ederim.

Hi;

I've been checking all of the Accessorize shops in Ankara since it was on sale and here is a collage of what I've bought so far.


İlk turda bu kuşlu kolyeyi, bu küpeleri ve bu çok tatlı telefon kılıfını alıp çıkmıştım. (not: fotoğraf kalitesi için özür dilerim)
On the first time, I've bought this bird necklace, these earrings and the super cute phone cover. (ps: sorry for the quality of the photo)



İkinci turda ise aradığım her şeyi bulmuş olmanın mutluluğu ile bunları aldım. Kocaman olsam da kırtasiye aşkım hiç bitmiyor :)

On the second time, I have found every single piece that I was looking for. Even though I am a grown up, my love for stationery items never ends :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...