Thursday, February 18, 2016

Sevgililer Günü İndirim Alışverişleri

Herkese merhaba;

Bu sene de Sevgililer Günü indiriminden sınırlı sayıda ürün alarak indirimi atlatmış bulunuyorum. Gratis'e neredeyse girmedim bile, Migros ve Watsons'dan da yalnızca ihtiyacım olan şeyleri aldım ve çıktım.

Daha önceleri olduğu gibi yine en güzel indirim Migros'ta olduğundan bu aşağıdakileri oradan aldım. İndirimli fiyatlarını aşağıda bulabilirsiniz.


Parmex Aseton: 2 al 1 öde kampanyası vardı, ikisini 4 Liraya almış oldum.
Neutrogena Ayak Kremi: 5 TL
Neutrogena Visibly Renew El Kremi: Ne zamandır SPF içeren bir el kremi arıyordum. Bu da 7 Lira gibi bir fiyata düşmüştü, denemek istedim.
Garnier Micellar Su: Bu küçük boyu 3 TL olunca lazım olur diye alayım dedim.




Watsons'ta ise severek kullandığım John Frieda şampuanlar 15 TL'ye inmişti, dolayısıyla bir daha bu fiyata bulamam diye stokladım :) Son olarak BB kreme ihtiyacım varken ve Pure Beauty markası oldukça övülürken denemek istedim, 22 TL'ye inmişti ve iyi ki almışım çünkü kendisine gerçekten bayıldım.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...