Tuesday, May 10, 2016

3KA Alışverişim

Merhaba;

Yine uzun zamandır bloga uğrayamıyorum. Bunu telafi için önümüzdeki günlerde üst üste yazacak olabilirim :)

Neyse, gelelim 3KA alışverişime. Uzun zamandır alışveriş yapmak istediğim bir siteydi. Almak istediğim bir kaç parça ürün bulunca da daha fazla ertelemek istemedim.


St.Ives ürünlerini ne zamandır denemek istiyordum. Amerika'da 2-3 dolar olan bu ürünler tabii ki Türkiye'de maalesef ucuz değil ve bulunması zor. Sitede de karşıma çıkınca alayım dedim. Henüz kullanma fırsatım olmadı ama umarım beğenirim. Yalnız checkcosmetics'de ürünü arattığımda maalesef ürünün raf ömrünün bitmek üzere olduğunu gördüm. Siteye ilişkin belki de olumsuz tek görüşüm bu oldu. Ürünün fiyatı 23.90 TL idi.

Queen Helene da peelingin, kullanıp memnun kaldığım bir markaydı. Ben de bu çamur maskesini görünce alayım dedim. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 24 TL idi.

Fıstık ezmesi ise aslında benim istediğim ürün değildi. Sırf Akçaağaç şuruplu fıstık ezmesi buldum diye bunu alışveriş listeme koymuştum ama sipariş sonrası site beni telefonla arayıp ellerindeki ürünün son kullanma tarihinin yakın olduğunu, istersem diğer çeşidinden gönderebileceklerini söylediler. Ben de kabul ettim. Ürünün fiyatı 22 Lira civarıydı.

Sonuç olarak siz de Türkiye'de bulamadığınız ürünleri almak isterseniz siteye bakmanızı tavsiye ederim. Zira kargolama hızı ve müşteri ilişkilerinden oldukça memnun kaldım. Sitenin adresi: http://www.3ka.com.tr/ 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...