Thursday, May 12, 2016

Fransa'dan aldıklarım

Merhaba;

Beni instagramdan takip edenler hatırlayacaktır ki geçen aylarda Fransa'ya görevli olarak bir seyahatim oldu. Gitmişken aklımda kalan bir kaç kozmetiği de almayı ihmal etmedim tabii ^_^



Önceliğim tabii ki Fransız markaları idi. Caudalie'nin el kremi ve lip balmından oluşan seti 5 Euro'ya, Caudalie'nin göz kremini 15 Euro'ya ve minik Bioderma Sebium H2O'yu da 4 Euro'ya aldım. Türkiye fiyatlarından oldukça uyguna denk geldi.


Ne zamandır yabancı youtuberlarda görüp aşırı istediğim bu seyahat boy venüs jileti de alıverdim. Kutunun içindeki bu minicik jilet seyahatlerde taşımak için gerçekten çok pratik. Bunun da fiyatı 13 Euro idi.



Nuxe markası benim ürünlerini oldukça sevdiğim ve başarılı bulduğum bir marka. Göz kremini ne zamandır denemek istiyordum. Yine 15 Euro'ya bulunca alayım dedim. Daha önce kullanıp memnun kaldığım Reve De Miel el kremi ise iki tanesi 10 Euro idi, bunu da alıverdim.



Ve son olarak bunlar da aldığım abur cubur, kahve ve dergiler :)

2 comments:

onorr said...

Gule gule kullan hepsini :) Caudalie Turkiye fiyatlari ile kiyaslayinca gercekten avantajli olmus.

EcesDiary said...

@onorr çok teşekkür ederim :) evet gerçekten oldukça uygun fiyatlıydı, keşke Türkiye'de bu civarda olsa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...