Friday, June 10, 2016

Solgar Formula SNH Deneyimi

Merhaba;

Blogumu takip edenler belki anımsayacaktır, benim tırnaklarımla ilgili hep problemim olmuştur. Zaten minik olan tırnaklarımın yapısı da fazlasıyla kırılgan olunca(hatta çantamda bir şey ararken bile geriye doğru bükülüyor ve çok acı veriyor bana) hep kısa kullanmak zorunda kalıyorum. Şimdiye kadar birçok tırnak bakım ürünü denesem de maalesef hiçbiri fayda etmedi. Ben de artık vitamin tarzı bir ürüne geçiş yapayım dedim.

İnternetten yaptığım araştırmalar sonucu herkes Solgar SNH'dan oldukça memnun kalmış. Ben de bir deneyeyim dedim.



Ben bunu Taurus AVM'de bulunan eczaneden aldım. Sağolsunlar talebim üzerine de birçok tester verdiler :)

Neyse konuya dönecek olursak, bu aslında benim 2.şişem ve yarısı bitti. Üzerinde yazıldığına göre kullanıyorum ben, günde 2 kere. Dolayısıyla bir kutu bir ay dayanıyor. Bir fark gördüm mü, aslına bakarsanız pek değil. Şöyle ki saçlarımın dökülmesi gerçekten azaldı ve cildimde gözle görülür bir düzelme var ama tırnaklarıma pek etki ettiğini söyleyemeyeceğim. Bu tarz ürünlerin etki etmesi için en az 6 kutu kullanmak gerektiği yazıyor gerçi. Bakalım, kullanmaya devam edeceğim. 6 ay sonunda durumdan sizleri de haberdar ederim :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...