Wednesday, June 29, 2016

Migros, Gratis ve Watson's Bayram Alışverişleri

Merhaba;

Bildiğiniz üzere geçen hafta bütün mağazalar bayram için kozmetik indirimi yaptı. Benim aldıklarım da şöyle:


Öncelikle Watsons'tan bunları aldım. Le Petit Marseillas markası duş jellerinde 1+1 kampanyası vardı. Bu Frambuaz ve şakayıklı olan yeni çeşidini görünce ve kokusuna bayılınca hemen aldım. Diğerini de yaz aylarında serinletsin diye limonlu seçtim. İkisi birlikte 10 TL idi.
Organix markasında da oldukça indirim vardı. Saçlarım yazla birlikte baya bi kuruyunca ben de bu hindistan cevizi suyu içeren çeşidini denemek istedim. Bunun fiyatı da 25 TL'ye inmişti.


Gratis'ten tek bir parça alışverişim oldu, o da ne zamandır merak ettiğim bu Meet Matte serisinden yeni çıkan Sincere rengi. Yapısına ve rengine bayıldım. Bunun fiyatı da 20 TL'ye inmişti.


Son olarak ise Migros tabii ki en güzel indirimi yaparak kalbimizi kazandı. Garnier micellar suyun küçük boyunu denemiş ve memnun kalmıştım. Bu büyük boyu da 7 TL olunca dayanamadım aldım. Bu seyahat şişeleri seyahatlerde oldukça işime yarıyor. Dolayısıyla fiyatı 4 TL olunca, fazladan bulunsun diye bunu da aldım.
Ayak törpüsü 3 TL'ye inmişti.
Desert Essence ürünlerinde de indirim vardı. Ben de hazır bulmuşken bu günlük nemlendiriciyi 20 TL'ye almış oldum.
Son olarak bu glikolik asitli peelingleri ne zamandır denemek istiyorum. Daha önce bloglardan okuduğum yorumlara dayanarak da Acnecinamide markasının glikolik asit içeren bu mendillerini aldım. Fiyatı 6-7 TL arasıydı indirimle.

Bir indirim alışverişini de böyle sonlandırmış olmanın haklı gururuyla yeni alışverişlere yelken açabilirim artık:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...