Friday, November 25, 2016

Bitenler #12

Herkese merhaba;

En son yazdığım bitenler yazısından itibaren epey ürün bitirmiş olduğumu farkedip ev daha fazla çöplüğe dönmeden yazısını yazayım istedim. Ayrıca 4-5 aylık bir dönemde bitirdiğim ürünlere bakıp çok fazla kozmetik kullandığımı düşündüğümü ve biraz yavaşlamaya karar verdiğimi de belirtmek isterim.

Öncelikle duş ürünlerinden başlamak gerekirse; Duru Nar ve Sütlü Duş Jelinin kokusunu pek beğenemedim, biraz fazla ekşi gibi geldi bana, dolaysıyla bir daha almayacağım. Le Petit Marseiliais Mandalina ve Misket Limonlu Duş Jeli ise oldukça ferahtı, yaz aylarında yeniden alabilirim. Bee Beauty Limon Sorbe ve Kahveli Duş Jellerinin kokusu çok çok güzeldi, onları da yeniden alabilirim. Victoria's Secret Love Spell Duş Yağı ise mükemmel kokulu, nemlendiricili ve oldukça güzel köpüren bir üründü, bir VS indiriminde yeniden alırım.


Organix Coconut Water Şampuanı yazın kuruyan saçlarım için almıştım ve oldukça memnun kaldım, saçşarımı yumuşacık yaptı, yeniden alacağım. Urban Care Keratin Şampuanın bir özelliğini göremediğim için yeniden almayacağım. John Frieda Hacim Şampuanı benim favorimdi ama saçlarımı fazlaca sertleştirdiği için artık almayacağım.


Nuxe Güneş Kremini geçen sene keşfetmiş ve bayılmıştım. Hem nispeten doğal içerikli, hem muhteşem kokan hem de SPF 20 olmasına ve beyaz tenli olmama rağmen en ufak kızarıklık yaratmadan korumayı başardı. Seneye de aynısını almayı düşünüyorum. Nuxe Güneş Sonrası Kremi ise yine muhteşem yatıştırıcı özelliğe sahip ve muhteşem kokulu bir ürün. Elimde yedeği var, o da bitince yeniden alırım. Isana Şeftalili Tıraş Köpüğü ise harika kokulu olmasına rağmen mekanizması hoşuma gitmediği için bir daha almayacağım.


Urban Care Collagen Sıvı Saç Kremini nispeten temiz içerikli olduğu için sevdim. Batiste Kuru Şampuan favorim yalnız bir daha Hindistan Cevizli bu kokusunu almayacağım, zira sonlara doğru artık nefret ettim, fazla bayıyordu. Loreal Casting Saç Rengi Açıcı Krem benim saçlarımda oldukça etkili oldu, fakat sprey formunu aldım ve onu daha pratik bulduğum için bir daha krem formunu almayacağım. Solgar Formula SNH ise daha önce yazısını yazmıştım ama uzun vadeli kullanımda da tırnaklarımda inanılmaz bir fark görmediğim için bir daha almayacağım.


Cildime daha önce gül suyu kullanmıştım ve maalesef yüzümde sivilcelenmeye neden olmuştu. Rosense Gül Suyunda böyle bir problem yaşamadım. Doğal olduğu için artık tonik niyetine yalnızca bunu kullanmaya karar verdim. Clinique Anti Blemish Tonik'ten daha önce iki şişe bitirmiş ve oldukça memnun kalmıştım ama içindeki alkol cildimi iyice acıtmaya başladı, bu sebeple bir daha almayacağım. Nuxe Brightening Program Toniği çok sevmeme rağmen gül suyu ile devam edeceğim için bir daha almayacağım. Termal sular hassas cildim için favorim, La Roche Posay Termal Suyun da ekstra bir özelliğini göremedim, yeniden ya başka marka denerim ya bunu alırım. Institut Esthederm OsmoClean Fresh Lotion'u tonik olarak kullandım ve herhangi bir etkisini görmediğim için büyük boyunu almayı düşünmüyorum.



Gelelim yüz yıkama ürünlerine. Avene Cleanance Yüz Yıkama Jelini bir daha almayacağım,zira hassas cildimi acıtacak kadar fazla kuruttu. Nuxe Brightening Program Yüz Yıkama Köpüğü favorim fakat şu an farklı ürünler denediğim için daha sonra yeniden alacağım. Clinique Anti Blemish Yüz Temizleme Köpüğü de aynı şekilde favorim olmasına rağmen elimdeki stoklar bitene kadar yenisi alınmayacak. Desert Essence Yağlı Ciltler İçin Yüz Yıkama Sıvısı gerçekten favorim oldu, su gibi yapısıyla cildimi germeden kurutmadan derinlemesine temizledi. Üstelik Migros indiriminde 23 TL gibi bir fiyata almıştım. Şu an bunun normal ciltler için olanını kullanıyorum ve ondan daha fazla memnun kaldığım için onu almaya devam edeceğim. Nuxe Brightening Program nemlendirici ise yine çok memnun olduğum bir ürün olmakla birlikte elimdeki diğer nemlendiriciler bitince yeniden tercih edeceğim bir ürün.


BioTrue Lens Solüsyonları her zamanki gibi favorim. Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu göz makyajını doğru dürüst temizlemese de yüzümü yıkamadan önce makyajımın kabasını almak için kullandım. Şimdi büyük boyunu kullanıyorum ama o bitince içeriğini bir tık daha temiz bulduğum için Bioderma ile devam edeceğim. Garnier Çift Fazlı Makyaj Temizleme Suyunu ilk aldığım zamanlarda çok beğenmiştim ama kokusundan dolayı bu sonuncuyu çok zor bitirdim ve bir daha almayacağım. Bioderma Sebium H2O'nun ise bir farkını göremediğim için Sensibio H2O alacağım.


Duru Limon Kolonyası konusunda herhangi bir yorumum yok, normal bildiğimiz limon kolonyası :) Rebul Yasemin Kolonyası ise yine başlarda çok sevdiğim sonlara doğru içimi bayan bir koku oldu, bir daha almayacağım.


H&M Creme Caramel Vücut Spreyi şişesine vurulup aldığım bir ürün olmuştu ama bir vücut spreyi ancak bu kadar rezalet olur. Yapış yapış bir his bırakıyordu ve kokusu tende iğrenç oluyordu. Kullanamadım ve lavaboya döktüm. Bath and Body Works Vanilla Bean Noel Vücut Spreyi çok güzel bir vanilya kokusu ama VS vücut spreylerinin kokusunu daha kalıcı bulduğum için onlarla devam edeceğim. Body Fantasies Sweet Pea Vücut Spreyi de yine aynı şekilde hem kokusunu hem kalıcılığını beğendiğim bir sprey oldu, yeniden alabilirim.



Bath and Body Works Winter Candy Apple, Midnight Pomegranate, Love Sunshine, Frosted Wonderland Vücut Losyon ve Kremlerinin kokularını çok sevdim, yeniden alırım. Twisted Peppermint olanı ise kokusu her ne kadar güzel olsa da içinde mentol olduğu için sanırım cildimi fazlaca yaktı. Şu an kremini kullanıyorum, o da bitince bir daha almayacağım. The Body Shop Italian Fig Vücut Losyonu da güzel bir kokuydu, bulursam yeniden alırım. The Body Shop Green Tea Duş Jeli ise tam yaza uygun ferah bir kokuydu, aynı şekilde bulursam yeniden alabilirim.

Nivea Pure and Natural Roll On'lar favorim ama artık bulamıyorum, yeniden piyasaya çıkınca onlarla devam edeceğim. Dry Comfort yokluk günlerinde alınmıştı ama onu da oldukça sevdim. Nivea Sıvı Deodorant bittikçe yenilenenlerden. Soft and Gentle Roll On ise yeniden alacağım kadar sevmedim.


Himalaya Herbals Diş Macunu doğal olması sebebiyle sevdiğim bir marka, indirimde buldukça alıyorum. Splat Whitening Plus macunu sevdim,yeniden alırım. Colgate artık kullanmadığım bir marka diş macunu olarak, bu sebeple bu sondu, bir daha almam. Colgate Hassas Dişler için Ağız Çalkalama Suyu eğer diş hassasiyetiniz varsa oldukça iyi geliyor, yeniden alabilirim.


Maybelline Color Tattoo Pink Gold Krem Far yapısı itibari ile oldukça sevdiğim bir far oldu ama evdeki far stoğu ve artık pembe far kullanmama kararım ile bir daha alınmayacaklar listesine eklendi. The Balm Sexy Mama Pudrayı oldukça sevdim, yeniden alabilirim. Essence Longlasting Göz Kalemi 5 TL'lik fiyatına rağmen oldukça kalıcı ve güzel bir ürün, yeniden alacağım. Essence I Love Extreme Rimeli de yine fazlaca sevdim, dökülme bulaşma vs yapmadı üstelik çok güzel hacim verdi, yeniden alırım. Pure Beauty BB Krem ise cildimde herhangi bir sivilcelenme yapmamakla birlikte kapatıcılığını başarılı bulduğum bir ürün olduğu için yeniden alınacak.


Madame Coco Orkide ve Amber El Kremleri hem ambalajları, hem nemlendirici özellikleri hem de kokuları itibariyle sevdiğim ürünler, gözüme çarptıkça alıp kullanıyorum. Lapitak Ayak Kremini vazelinimsi yapısı sebebiyle çok sevdim, yumuşacık yaptı ayaklarımı, yeniden alacağım. Lapitak El Kremi ise aynı şekilde vazelinimsi bir yapıya sahipti ama bu yapı el kreminde çok tercih ettiğim bir yapı değil maalesef, yeniden almayacağım. Eyüp Sabri Tuncer Macadamia El ve Vücut Losyonunun hem nemlendirmesine hem kokusuna bayıldım, kesinlikle yeniden alacağım.


Nivea Vanilla&Macadamia Lip Butter fena bulmadığım bir ürün, elimde iki çeşidi daha var, yeniden alabilirim. Rimmel Keep Calm and Kiss Lip Balm verdiği pembe rengi ve dudakta bıraktığı plastik kokusu sebebiyle bir daha alınmayacak ürün listeme giriş yaptı. Burts Beed Açai Dudak Nemlendiricisinin hem kokusunu hem yapısını hem de doğallığını sevdiğim için yeniden alacağım.


Benri Gözlük Temizleme Mendilleri her daim favorim. Beauty Formulas Kömürlü Burun Bandını baya sevdim, yeniden alacağım. Rituel De Beaute Burun Bandı fiyatına göre başarılı bulduğum bir ürün, aynı şekilde bunu da alacağım. Cala Aloe Vera Makyaj Temizleme Mendilini sevmiş olmama rağmen içinde paraben olduğu için bir daha tercih etmem. Facelle Intim Mendiller çantada taşımak için oldukça pratikti, yeniden alırım. Isana Süper Yumuşak Disk Pamuklar ise gerçekten yumuşacık olmaları itibariyle favorim oldular.


Gelelim denediğim ürünlere. Loreal Elseve Mucizevi Saç Güzelleştirici Krem çok güzel kokuyordu, saçımı da yumuşacık yaptı, büyük boyunu alabilirim. Nuxe Comforting Cleansing Milk gözlerimi yaktı ve göz makyajını temizleme konusunda başarılı bulmadığım için almayacağım. Nuxe Gentle Exfoliating Gel içinde kocaman peeling taneleri olmasına rağmen cildimi hiç acıtmadan yumuşacık yapmıştı. Kesinlikle alacağım. Rosense Yüz Kreminin yapısı çok çok acayipti, çok yoğun olmasına rağmen yüzünüze sürünce su gibi oluyordu ama nemlendirmesini sevmedim, almayacağım. Nuxe Purifying Cleansing Gel, First Wrinkles Smoothing Cream ve Anti-Fatigue Moisturizing Cream ise memnun kalmadığım/bana sivilce yapan ürünler oldu, büyük boylarını almayacağım. Yves Saint Laurent Black Opium ise bayıldığım ve en yakın zamanda büyük boyunu alacağım bir parfüm oldu.






1 comment:

onorr said...

Harika urunler bitmis, tebrikler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...