Tuesday, November 15, 2016

Dev Gratis ve Watson's İndirimi Alışverişi

Herkese merhaba;

Malum son iki gündür Gratis yine o çılgın indirimini yapınca biz da mağazalara çılgınlar gibi saldırıp, çılgın sıraları bekledik. Her ne kadar bazılarının fişini atmış olsam da işte burada benim bir sürü Gratis gezip indirimden topladıklarım:


Öncelikle Splat diş macunlarını çok seviyorum. Bu sebeple hazır indirimdeyken bu diş macunu ve ağız bakım suyunu alayım dedim. Bir de Eklips'in Real Techniques Bold Metal benzeri fırçalarından bunun dışında fırçası kalmamıştı bu mağazada, ben de bunu aldım. Bu  poşetin içinden fiş çıkmadığı için maalesef fiyatlarını hatırlayamıyorum.



İkinci olarak, Body Fantasies vücut kremleri 5 TL idi, daha önce bunları kullanmış ve beğenmiştim, dolasıyla kaçırmak istemedim. Essense Get Big Lashes Rimel, Forbidden Volume Maskara Top Coat ve kaş kalemi yaklaşık 5 TL idi, onları da alıverdim. Müsli bar ve Rawsome barları da daha önce deneyip beğenmiştim, indirimde görünce hemen kaptım.


Loreal saç spreyi ve deodarantlar eşim için alındı. Saç spreyi 12 TL civarı, deodorantlar da 6-7 TL idi. Soft&Gentle deodorantı daha önce indirimde görmemiştim, denemek için aldım, fiyatı 4.5 TL civarı idi. Maybelline Lash Sensational Maskaraya aslında hiç ihtiyacım yoktu ama indirimin cilvesine kapıldım ve bulunca kaçırmadım. 14 TL idi fiyatı. Yine bu Gratis'te de sağlıklı atıştırmalıkları görünce dayanamadım, fiyatları 3.5 TL civarı idi. Benri gözlük temizleme mendillerine zaten ihtiyacım vardı, indirimde 2 TL'ye, Revox saç kremi 13 TL ve fırçalar ise 13-16 TL arasına denk geldi.


Daha sonra Sleek markasına ait ne zamandır istediğim bu paleti de bulunca kaçırmadım. Fiyatı 25-30 TL gibi bir şeydi. Garnier çift fazlı Miseler suyu da denemek istiyordum indirimde bulunca kaptım. Fiyatı 10-12 TL arasıydı.



Son olarak Watsons'tan ise ne zamandır denemek istediğim Nip+Fab ürünlerini aldım. Fiyatlarını tam olarak hatırlamasam da 35 TL'den fazla değildi hiç biri.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...