Wednesday, March 8, 2017

Bitenler #13

Yeniden bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. Bakalım en son yazmış olduğum bitenler yazısı sonrası neler bitirmişim.


Öncelikle vücut losyonu kullanımımı azalttığım için bu sefer bitenler yazımda yalnızca üç tane losyon var.

BBW Twisted Peppermint Vücut Losyonu: İçinde nane ve mentol olması sebebiyle cildimi çok yaktı. Bu kokusunu bir daha almayacağım.

Body Fantasies Vanilya ve Fresh White Musk Vücut Losyonları: Her ikisinin de kokusu inanılmaz kalıcı idi. Fakat içinde paraben olduğunu farkettiğim için bir daha almayı düşünmüyorum.


Duru Gourmet Mangolu Dondurma Duş Jeli: Duru'nun duş jellerini seviyorum.Bu da tatlı, güzel bir kokuydu.

Le Petit Marseiliais Ahududu ve Şakayık Duş Jeli: Bunun kokusuna ba-yıl-dım. Kesinlikle yeniden alınacak.

BBW Twisted Peppermint Vücut Peelingi: Bu peeling, aynı seriden olmasına rağmen vücudumu yakmadı. İçinde minik minik simler de barındırıyordu, oldukça sevdim. Denk gelirsem yine alabilirim.


Organix Biotin&Collagen Şampuan: Ogx markasını iyice sevmeye başladım. Daha önce John Frieda'nın hacim şampuanından vazgeçemiyordum ama daha doğal içerikli olduğu için Ogx'e yöneldim. Yeniden alırım.

Urban Care Argan Saç Bakım Yağı: Bu da içerik olarak nispeten temiz olduğu için tercih etmiştim. Şimdi aynı markanın başka çeşidini kullanıyorum.

La Diva Kahveli Sabun: Bunu zamanında A101'den kokusuna bayılarak almıştım. Zamanla kokusu iyice azalmış. Kullanayım dedim ama duşta sabun kullanmaya pek alışık olmadığım için sevemedim. Üstelik kahverengi olduğu için banyonun zeminini de boyuyordu. Herhangi bir peeling etkisini de göremedim. Bir daha almam.


Clinique Anti Blemish Solutions Yüz Temizleme Köpüğü: Bu da çok uzun zaman benim favorim olarak kaldı. Desert Essence markasından daha memnun olduğum için bundan bir daha almayacağım.

Queen Helene Aloe Vera'lı Peeling: İşte ben bu ürüne bayıldım. Bir Migros indiriminden aldığım bu ürünü haftada 2-3 kez kullandım. Cildim çok hassas olmasına rağmen herhangi bir zarar vermedi, üstelik sivilce vs. gibi şeylere de sebep olmadı. Yeniden kesinlikle alırım.

Kiehl's Blue Herbal Nemlendirici: Kesinlikle hiç ama hiç memnun kalmadığım bir ürün oldu. Bir kere nemlendirmesi çok kötü. Tamam o zaman sivilce oluşumunu engellemiştir diyelim, o da değil. Aksine daha da fazla sivilceye neden oldu. Bir daha yanından bile geçmem.


La Roche Posay ve Avene Termal Su: Termal suları kullanmayı oldukça seviyorum. LRP gayet güzeldi fakat Avene'in püskütme mekanizması bozuldu. Yarısından çoğu çöpe gidiyor maalesef. Avene bir daha almam.

Garnier Çift Fazlı Miseler Su: Göz makyajını temizlemek için kullandım. Çok başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim. Bir daha almam.

Garnier Miseler Su: Bu da fena değildi ama bundan sonra, eczane ürünü olması sebebiyle Bioderme tercih edeceğim.


Colgate Total Ağız Çalkalama Suyu: Her ne kadar ağzımı yakmamış olsa da Splat markasına ait olanlarla devam edeceğim.

Splat Diş Macunları: İkisinin de beyazlatma konusunda pek bir etkisini göremesem de doğal içerikli olduğu için diş macununda bu markayı tercih ediyorum.


Benri Mango&Şeftali Aseton: Sıradan bir üründü, denk gelirsem alabilirim.

PS Oje Düzeltici Kalem: Bir Primark alışverişinde iki tane almıştım ama çok pişmanım. Çünkü rezalet. Ojeyi düzeltmek yerine her yere bulaştırıyor.

Burts Bees Limon Yağlı Tırnak Eti Kremi: Bundan oldukça memnun kaldım. Hem içeriği de doğal. Elimdeki tırnak eti kremim bitince bundan alacağım.

Essence Oje Kurutucu Damlalar: Fena değildi. En azından ojeyi 15 dk içinde kurutuyordu. Fakat maalesef çarşaf izine engel olamıyordu.


Isana Ultra Sensitiv Roll on: Hassaslık konusunda başarılı olduğunu düşünüyorum. Ama maalesef her alüminyumsuz deodorant gibi ter kokusunu önlemede başarılı değildi.

Lady Speed Stick Orchard Blossom Deodorant: Muhteşem bir kokusu vardı. Ter kokusunu önlemede de oldukça başarılıydı. Fakat ben bu tarz sabun deodorantları sevmiyorum.

Nivea Dry Comfort Sıvı Deodorant: Bundan oldukça memnundum. Yeniden alırım.

The Library of Fragnance Orkide Parfüm: Kalıcı olmasa da oldukça güzel bir kokusu vardı. Kıyafetlerime sıkarak bitirdim. Denk gelirsem yine alabilirim.


Dove El Kremi: Bir indirimde almıştım. Klasik dove kokulu bir el kremiydi. Nemlendirmesi de fena değildi. Denk gelirsem yeniden alabilirim.

Eyüp Sabri Tuncer Zeytinyağlı Vücut Losyonu: Bunu iş yerimde el kremi olarak kullandım. EST kremlerini seviyorum fakat argan kokulusunu çok daha fazla beğenmiştim.

Neutrogena Ayak Kremi: Kolay emilmesi itibariyle güzeldi fakat kışın oldukça kuruyan ayaklarıma nemlendirmesi yeterli gelmedi. Bir daha almam.

Caudalie El Kremi: Kokusu ve nemlendirmesi itibariyle oldukça sevdiğim bir krem oldu. Yeniden alabilirim.

Neutrogena Esneklik Sağlayan El Kremi: SPF içerdiğinden dolayı yazın kullanırım diye almıştım fakat elimde bıraktığı hissi beğenmedim. Yeniden almayacağım.


BioTrue Lens Solüsyonları ve Benri Gözlük Temizleme Mendilleri her zamanki favorilerim.


MAC Dudak Nemlendiricisi: Kısa vadede nemlendirmesi güzel olsa da yaklaşık 1 saat içinde dudağınız eskisinden daha kuru hale geliyor. Bir daha almayacağım ürünlerden kendisi.

Caudalie Vinosource Göz Kremi: Nemlendirmesini başarısız bulduğum bir göz kremi. Bir daha almam.

Clean & Clear Sivilce Kremi: Herhangi bir etkisini göremediğim krem. Henüz bitmemesine rağmen atıyorum.

Avene Renkli Nemlendirici: Bunu sürünce ten renginiz Donald Trump'tan hallice oluyor. Kapatıcılığı da bir bb krem değil. Bu sebeple yeniden almayacağım.


İşte bu benim gurur tablom :) Koleksiyonumdaki tüm market kozmetiklerini bitirme kararı aldım. Artık makyaj malzemelerimi daha iyi markalardan seçeceğim.

Wet & Wild Sweet As Candy Far Paleti: Bu markanın farlarını oldukça başarılı buluyorum. Tozutma yapmıyorlar ve kalıcılıkları oldukça iyi seviyede.

Pure Beauty BB Krem: Bu kremin rengi benim cildimle çok güzel uyum sağlıyor. Kapatıcılığını da oldukça başarılı buluyorum.

Loreal Glam Shine Candy Blush Dudak Parlatıcısı: Rengi çok çok tatlıydı ama parlatıcı kullanmayı hiç sevmiyorum.

Rimmel Wake Me  Up Kapatıcı: Benim göz altlarımda morluk gibi bir sorunum yok, bu yüzden kapatıcı kullanmıyorum. Lazım olur belki diye almıştım ama fondöten olarak kullanıp bitirdim. Kapatıcılığı ve verdiği aydınlık görüntüyü sevmiştim.

Maybelline The Falsies Rimel: Gerçekten rezalet bir rimeldi. Kirpiklerimi birbirine yapıştırıyordu. Daha fazla kullanamıyorum ve artık atıyorum.

Kiko Rimel: Adını bilmiyorum ama kirpikleri uzun göstermeyi vadeden bir rimeldi. Ben pek bir etkisini göremedim. Kirpiklerime hiçbir şey sürmesem de aynı oluyordu.

Essence Forbidden Volume Mascara Top Coat: Bunu bir youtube kanalında görmüştüm. Çok övüldüğü için görür görmez atladım. Ama gerçekten hiçbir işe yaramayan bir ürün. Kim olduğunu hatırlamasam da bunu öven kişinin kirpiklerinde ne gibi bir mucize yarattı, anlamadım doğrusu...

The Balm Stainiac: Aslında hem yanağa hem dudağa çok doğal bir kırmızılık veren sevdiğim bir üründü ama üzerinden zaman geçtiği için yapısı bozuldu, çöpe gidiyor.

Gosh Asansörlü Göz Kalemi: Akma bulaşma yapmayan güzel bir göz kalemiydi.

Essence Long Lasting Asansörlü Göz Kalemi: Bu da hem uygun fiyatlı hem de çok başarılı bir göz kalemi. Denemenizi tavsiye ederim.


Bunlar da denediğim ürünler. Urban Care Extreme Resist Repair Saç Maskesi maalesef tüm saçıma yetmedi ama yettiği yerleri güzel yumuşattı. Onun dışında bir etkisini göremedim. Caudalie Polyphenol  Kremi'nin nemlendirmesini beğenmediğim için almayı düşünmüyorum. Nuxe Aroma Perfection Maske cildimi yumuşattı, bu anlamda fena değildi ama tek kullanımda pek bir etkisini göremedim. Garnier Hydra Bomb Nemlendirici yabancı bir dergiden çıkmıştı. Kuru ciltler için olduğundan dolayı bana sivilce yaptı. 


Veet  Yüz için Sir Ağda Bantları: Bir kaç marka denemiş biri olarak bunları gözüm kapalı tavsiye edebilirim.

ProNail Keratinli Manikür: Evet ellerimi yumuşacık yaptı. Evet çok pratik ama bence 9 TL'ye değmeyecek bir ürün. 

Beyond Camellia Kağıt Maske: Kışın Ankara soğuklarında cildimin hassasiyeti oldukça artmıştı ve oldukça da kurumuştu. Kuruluğu alma ve yatıştırma konusunda başarılı bulmuştum. Yeniden alabilirim.

Dermokil Kil Maskesi: Bu da yine çok övülen maskelerdendi. Denemek için iki tane almıştım. Fena değildi ama öyle muhteşem diyemeyeceğim. Benim için sıradan bir kil maskesi idi. Elimdekini de kullanınca bir daha almayacağım.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...