Tuesday, November 28, 2017

The Ordinary Hyaluronic Asit

Herkese aylar-yıllar sonra merhaba :)

Arada olsa da hala buraya yazmaktan büyük keyif alıyorum. Bugün sizlere bir süredir kullanmakta olduğum hatta dibini gördüğüm bir üründen bahsedeceğim.

Öncelikle blogumu takip ediyorsanız, daha öncelerde fazlaca ifade ettiğim üzere karma bir cildim var, fakat sivilceye o kadar meyilli ki, yeni bir ürüne hemen tepki gösteriyor. Buna rağmen kışın oldukça kuruyor; öyle ki bazen canımı acıtacak kadar...

Tabi cildi nemli tutmak da önemli. İlerleyen yaş ile birlikte cildin doğal olarak ürettiği hyaluronic asit de azalıyormuş. Eh ben de 30a yaklaşmış bir kadın olarak önlem alayım istedim. Doğal içerikli bir ürün ararken bloglarda-youtube kanallarında fazlaca övülen bu ürünü Asos üzerinden sipariş ettim.



Öncelikle ben bu ürünü her sabah nemlendiricimden önce kullanıyorum. Gözle görülür bir etkisi olmasa da cildimin daha nemli olduğunu hissediyorum. Üstelik sivilce filan da yapmadı.


Kısacası bulabiliyorsanız bu ürünü mutlaka deneyin derim. Hem doğal içerikli hem de uygun fiyatlı bu ürünü bulduğum an hemen yenileyeceğim zira..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...