Thursday, January 4, 2018

Sactrendi.com Alışverişim

Herkese merhaba;

Kasım ayında ani bir kararla saçlarımı kızıla boyatınca kullandığım tüm ürünler de yıpranmış saçlara ve renk korumaya yönelik ürünlerle değişti tabii. Öncelikle kızıl saç rengini korumak için sülfatsız bir şampuan kullanma gerekliliğini öğrendim. Aslında Ogx şampuanlar sülfat içermiyor ama ekstradan renk koruyucu özelliği de olsun istedim. Bu sebeple Schwarzkopf Bonacure serisinin Color Freeze şampuanını tercih ettim.

Bu şampuanda bir şişemi bitirmek üzereyim. İnternette gezinirken sactrendi.com sitesinde çok uygun fiyata görünce yedekleyeyim istedim. Yanına da yine çok çok uygun fiyata düşmüş bu maskeyi ekledim. Şampuan 1 Litre ve 25 TL, maske ise 16 TL'ye düşmüştü.



Site maalesef gönderimi biraz geç yaptı, öyle ki yaklaşık 2 hafta sürdü ürünlerin elime ulaşması. Bu süre zarfında herhangi bir bilgilendirme de yapılmadı. Bunun dışında şampuanın son kullanma tarihi çoook uzak bir tarih olsa da maalesef maskenin son kullanma tarihi geçmişti, ama uğraşmak istemediğim için değişim/iade talep etmedim.

Sonuç olarak alışverişimden çok memnun kalmasam da normalde piyasada kat kat üstüne satılan şampuanı çok uygun fiyata almış oldum. Bunun için bile yeniden alışveriş yapabilirim.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...