Tuesday, January 2, 2018

Tchibo Pop-up Store Alışverişi

Merhabalar;

Öncelikle herkesin yeni yılı kutlu olsun! Yeni yıla hemen bir alışveriş yazısı ile girmek istedim :) 


Hangi şehirlerde var bu uygulama bilmiyorum ama Ankara'da dönem dönem Tchibo outlet mağazaları açılıyor. Bu sene hem Anatolium AVM'de hem de Atlantis AVM'de açılmış birer tane. Tchibo hayranı biri olarak ziyaret etmesem olmazdı tabi.



Öncelikle dore puantiyeli runnerlar 20 TL idi, dolayısıyla iki tane almış oldum.
Erkek çoraplar 7li ve fiyatı 15 TL gibi bir şeydi.
Kadın diz üstü kalın çorapların da tanesi 5 TL. 
Bu xl örgü iplerinden ne zamandır istiyordum. Her ne kadar henüz örmemiş olsam da bunların da tanesi 12.5 TL.
Banyo paspasımız eskimişti. Bu güzel füme paspası görünce de kaçırmak istemedim. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 25-35 arası bir şeydi.
Bir de çift taraflı spor tayt da 25 TL olunca kaçırmak istemedim. 



Son olarak Atlantis mağazasından da bunları buldum. Pijama takımı 35 TL, defter ise 20 TL.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...