Wednesday, January 11, 2012

EcoTools Fırça Setim

Merhabalar;
Yeni yılla birlikte yeni yıl wishlist'imi de gerçekleştirmeye başladım :) Serinin ilk ayağı aydınlatıcı far idi, sonraki ajanda oldu ve şimdi de Gratis'ten aldığım bu fırça seti...
Daha önce pek çok blogger bu fırça seti hakkında yazdığı için bir de benim yazmama gerek yok diye düşündüm; daha güzel anlatabileceğimi sanmıyorum. Ama şunu söylemeliyim ki çok çok çok yumuşak ve güzeller..Nihayet benim de düzgün fırçalarım oldu :)



En sevdiğim ise alttaki bu ikisi oldu. Bunda yaptığım makyajın eyeliner ve bazen allıktan ibaret olması da etken olmuş olabilir tabii ki :)






Özellikle Ankara'da yaşayanlara kar yağışı sebebiyle(tabii kışı sevenlere) mutluluk dolu bir hafta diliyorum :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...