Tuesday, January 31, 2012

Mim - Çantalarım

Bu fotoğraf çekimini akşama bırakmam hep kötü fotoğraflara yol açıyor, benim değil hep ışığın suçu yani :p

Neyse, dün bahsetmiştim, sevgili Süslü ve Pembe Dünyam blogunun sahibesi beni mimlemişti hem hakkımda yedi gerçek için, hem de tüm çantalarımı göstermem için.

Bugün de çantalarımı gösteriyorum sizlere..
Tekrar tekrar özür dilerim fotoğraf kalitesi için zira ışık katmaya çalıştıkça kalite daha da bozuldu :)






Çanta almayı çok sevsem de çok zor beğeniyorum, beğendiklerimi de biraz kullandıktan sonra beğenmemeye başlıyorum, dolayısıyla az çantam var. Bu sezon gözüme kestirdiğim var birkaç tane, onlar da yakında dolabımda yerlerini alacaklar :)

Bu mim'i eğer kabul ederlerse sevgili Ayça ve yine Betty'nin Alışveriş Çantası'na gönderiyorum :)

3 comments:

Unknown said...

Dudaklı çantanı severim canım :)Çok teşekkürler cevapladığın için :)Çok şık hepsi <3

betty said...

seve seve ttlım:))
alttaki siyah çok hoş:))

Anonymous said...

Süslü ve Pembe Dünyam: Ben de mimlediğin için teşekkür ederim canım :) eheh evet o çanta benim favorim :)

Betty: O zaman en yakın zamanda bekliyoruz canım :) Onu ebay'den almıştım bayıla bayıla, fakat çok kalitesiz çıktı ne yazık ki :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...