Wednesday, January 11, 2012

Fanta'lı Dudak Koruyucusu

Bazen bazı şeyleri neden aldığını sorguladığınız hiç oluyor mu?

Bana çok sık olur ama hiç bu kadar gereksiz bir şey almamıştım sanırım şimdiye kadar. Çünkü sorun şu ki ben kola fanta gibi asitli içeceklerden nefret ederim. İşte bu yüzden bunu neden aldığımı bilmiyorum, sanırım fırçalarımı alırken kendimden geçmiştim ve gözüm hiçbir şey görmüyordu :) ya da blogların etkisi böyle bir şey sanırım, çok fazla olumlu şey duymuştum bu ürün hakkında ve görünce nefretimi arka plana itmiş olabilirim :)

Aslında dudağı nemlendirmesi gayet başarılı, hafiften de parlatıyor ama fanta tadı/kokusu çok kötü, çünkü dediğim gibi nefret ederim ben asitli içeceklerden. Sanırım kendisi bir arkadaşıma bağışlanacak.



Bu arada bu ürünü fırçalarımla birlikte Gratis'ten aldım. Fiyatı 6 ya da 7 Lira civarı olması lazım...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...