Wednesday, March 7, 2012

Bahara hazırlık


Sarı ve Yeşil Triko: Zara (Eski Sezon)
Mavi Pantolon: Koton (Eski Sezon)
Su Yeşili Triko: Bershka (Yeni Sezon)
Golden Rose Ojeler: # 24, 85 ve 88


Bir sonbahar çocuğu olarak en sevdiğim mevsimin sonbahar olduğunu söylememe gerek yoktur herhalde. Hafif esintiler, kışa yaklaşıldığını haber veren ama aynı zamanda da yazın tam olarak bitmediğini gösteren güneşli ama yakıcı olmayan/bunaltmayan bir hava...

Kışı da çok severim, kartaneleri arasında yürümek huzur ve mutluluk verir bana...

Fakat bu kış o kadar yoruldum ki kar yağışından ve hava sıcaklığının eksilerde olmasından... Kara doydum ve ilk defa ilkbaharı özledim. Bütün hazırlıklarım tamam; hadi renklerinle gel artık ilkbahar...

3 comments:

Hilal said...

Renkler harika:) İçim açıldı.

hayatreceli said...

hemde ne bahar ayol baksana cıvıldamışsın ne güzel bayılırım renklere ve onların insanlar üzerindeki etkilerine güle güle kullan çok güzeller:))

sevgiler...

Anonymous said...

Hilal: Soğuk günlerde bunlara bakıp bakıp içimi ısıtıyordum ben de :)

Reçelim: Çok teşekkür ederim canım, ben de çok seviyorum renklerin insanları böylesine mutlu etmesini ya da bambaşka bir moda sokmalarını :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...