Friday, March 9, 2012

Nars Trans Siberian Ruj

Herkese merhaba;

Sonunda mali durumum biraz toparlandı ve ben de wishlist'imde olan Nars Afghan Red ruju almak için Harvey Nichols'un yolunu tuttum. Ellerinde kalmıştı neyse ki; hemen denedim. Ama ne yazık ki gözden kaçırdığım bir nokta varmış; sheer serisinden olduğu için, göründüğü rengi vermedi Afghan Red. Ben rujda belirgin kırmızı sevdiğim için başka serinin renklerine bakmaya karar verdim.














Harvey Nichols'taki indirim %50'ye yükseldiği için çoğu renk kalmamış. Aradan bu Trans Siberian ise bana göz kırptı resmen. Mat serisinden olan bu ruju deneyince de bayıldım ve hemen bunu aldım. Belki bir ara başka renklerinden de alabilirim çünkü ben Nars rujların yapısını ve kalıcılığını çok beğendim.



Rengini ne yaptıysam düzgünce yansıtamadım. Siz bu swatchlarda görünen rengin bir kaç ton koyusunu/bordoya yakınını düşünün :)






Kısa bir hatırlatma: Dün bloga giremediğim için yazamadım ama hepimizin Dünya Kadınlar Günü kutlu olsun. Hakkında pek çok söylense de bu gün esasen 1857 yılında bir fabrikada çıkan yangında kadın işçilerin ölmesi sonucu, onların anısına, 1900lerde ilan edilmiş. Hatta günün asıl adı 'Dünya Emekçi Kadınlar Günü'. 1970lerde ise Birleşmiş Milletler tarafından 'Dünya Kadınlar Günü' olarak kurumsallaştırılmış. Sadece fabrikada işçi olan kadınlar için değil, evlerinde kayıt dışı emek veren ve şiddete maruz kalan kadınların da günü..Yani kapitalizmin bu günü çıkarına kullandığı gibi sadece "indirim günü" olarak hatırlanması gereken bir gün değil. Umarım herkes bu günü gerçekten farkında olarak, bilincinde olarak kutlar...Son olarak da keyifle takip ettiğim Styleboom bu günle ilgili çok güzel bir yazı hazırlamış, okumak isteyenleri buraya alalım...

4 comments:

hayatreceli said...

ruj çok güzel rengi özellikle güle güle kullan canım..
seninde günün kutlu olsun :)

sevgilerimle

gülümse said...

rengi çok güzelmiş güle güle kullan tatlım

Ayshenur said...

ececim cok tatlı bi anlatım olms yaa cok samimi :)ayrıca ruj da harıkaymıs cnm ii günlerde sürsürüştür!

Anonymous said...

Reçelim: Çok teşekkür ederim canım, ben de fazlaca beğendim kendisini :)

Gülümse: Çok teşekkür ederim canım, bu renk sana çok yakışır, tavsiye ederim ;)

Ayşenur: Çok teşekkür ederim canım :) Yazıyı yazarken aslında biraz korktum yanlış anlaşılmaktan, çünkü ben de dahil bu indirimleri hepimiz değerlendiriyoruz ama benim bahsettiğim sadece indirim günü olarak görmekti.Umarım kimse yanlış anlamamıştır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...