Friday, March 16, 2012

Kızılcık ve Nar Özlü Body Butter

Merhaba;
Bugün çok memnun kaldığım bir ürünü sizlerle paylaşmak istedim.


Bu ürünü bir kaç hafta önce Watson's mağazasından almıştım. Nasıl bir yapısı olduğunu bilmiyordum ama kokusuna bayılmıştım. Aslında biraz şurup gibi kokmuyor değil ama bu içinde nar olan tüm kokuların ortak özelliği sanırım :)


Kremin yapısı biraz tuhaf. Böyle içinde silikon var hissi veriyor ama içeriğine baktığımda silikon göremedim, sanırım parafin bu hissi veriyor. Nemlendirmesi ise olağanüstü. Duştan sonra vücuduma sürüyorum, kolayca emiliyor ve hemen yumuşacık yapıyor cildimi. Uzun süre de devam ediyor bu yumuşaklık hissi. Hatta 24 saatten de fazla diyebilirim.

Kokusu da aynı şekilde kalıcı. 24 saat diyemesem de en az 6 saat hafif bir şekilde kaldığını söyleyebilirim.



Sizler için içindekilerin fotoğrafını da çektim.Parafin zararlı mı cilde bilmiyorum ama bu butter'ın içinde varmış. Parabensiz oluşu benim için artı bir özellik. Ayrıca Superdrug hayvanlar üzerinde test yapımına karşı bir firma, bunu da ürünün üzerinde özellikle belirtmişler. Bu da benim için bir diğer artı özellik.



Eğer uygun fiyatlı iyi bir nemlendirici arıyorsanız, bu ürünü şiddetle tavsiye ederim...

4 comments:

Anonymous said...

Bende bu kremi almak istiyorum aslında uzun sürede de memnun kalırsan bizede haber ver =)
Bende beklerim bu arada ziyaret etmiştim blogunu ama takip etmeyi unutmuşum=) artık takipçinimm =))
http://1k1a.blogspot.com/

Anonymous said...

Canım yazıda da belirttiğim gibi çok beğendiğim ve fazlasıyla tavsiye ettiğim bir ürün oldu. Ben de hemen aldım seni takibe ;)

Anonymous said...

onay alındığına göre bende alabilirim :) bloguma hoşgeldin bu arada , öpüyorum :)

Anonymous said...

Kesinlikle tavsiye ederim :)
Blogunu çok beğendim, takipteyim ve ben de beklerim ve öpüyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...