Sunday, December 30, 2012

Wishlist of the New Year

Bu sefer daha az isteğim olmasına rağmen istek oranım çok fazla. En yakın zamanda bunların hepsini almayı ya da hediye olarak almayı umut ediyorum.
Peki bakalım neler var listemde?

Although I haven't got many things in my wishlist for this year, the rate of my desire for them is so high. I wish to buy them or get them as a present as soon as possible.
So here is what's on my list?


1- Dolce Vita Paloma Botlar
2- Mango Cap Toe Topuklu Ayakkabılar
3- Bordo Renkli Urban Outfitters Bowling Çanta
4- Altın Renkli Michael Kors Saat

1- Dolce Vita Paloma Booties
2- Mango Cap Toe Heels
3- Urban Outfitters Bowling Bag - Burgundy
4- Michael Kors Watch - Gold


4 comments:

mühendis said...

eceee o dolce vitalardan ben de wishliyorum :)

BERRY-DEW said...

benim wishlist'im nedense hep seyahatlerden oluşuyor, ama senin listende de gözüm kalmadı değil ;) Şimdiden mutlu yılaaaaaaar XOXO

http://berry-dew.blogspot.com/

Tannesi said...

Ayy, o çanta çok süpermiş, pin'ledim hemen! :D
İnşallah listendekilere kavuşursun bu yıl!
Mutlu yıllar! :)

EcesDiary said...

mühendis: :) ahh keşke bulabilsek, ben de o kadar çok beğeniyorum ki..

Berry-Dew: Aslında ayrı bir wishlist'imde öyle var ama bunlar sadece maddi olan kısmı :) Sana da mutlu yıllar diliyoruum :)


Tannesi Tanne Tanne Güzellik: Ben de bayılıyorum o çantaya, umarım dediğin gibi bir şekilde kavuşuruz, çok teşekkür ederim güzel dileğin için :) Sana da mutlu yıllar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...