Friday, December 16, 2011

Bugünün minik alışverişleri ve Oriflame Siparişleri

Merhabalar:
Mango'nun indirime girdiğini duymayan kalmadı herhalde. Ben de hemen birkaç parça önceden gözüme kestirdiğim şeyleri almak için gittim bugün ama kalabalığı görünce ne yazık ki vazgeçtim. Azıcık durulsun o zaman almaya karar verdim :)

Onun yerine D&R'da Orhan Kemal'in bu kitabı 4 TL'ye ve Ferzan Özpetek'in çok sevdiğim Harem Suare filmi de 7 TL'ye düşmüştü, hemen aldım tabiiki.




Vakit geçirmek amaçlı gitmişken en sevdiğim mağazalardan birisi olan La Senza'ya bakmamak olmazdı. Bu dudak parlatıcısının 5 TL olduğunu görünce evde ne kadar dudak parlatıcısı var diye umursamadan hemen aldım. Koydukları çanta bile çok tatlı ya ^_^




Son olarak da bu ayın Oriflame siparişleri gelmiş, aldıklarım kısacası şöyle;



Frambuazlı krem, ayak kremi ve elma şekerli sabun benim siparişlerimdi. Diğerleri hediye gibi bir şey oldu :) parfüm hemen denendikten sonra yine anneme bağışlandı fakat şunu belirteyim ki kendisi çok güzel kokuyor ve oldukça kalıcı :)

5 comments:

GüzelGül said...

canim ozamana kadar tabiki mangoda kalirsa istediklerin :)
bende gecen hafta birsürü kitap aldim izmir D&R´dan
Mein Blog/Blogum

Sevgili Blog said...

Giordani White Gold gerçekten çok güzel bir koku,biraz daha büyüklere hitap eden bir koku olsada ben çok severek kullanıyorum :)

kitapları sevmeni seviyorum,güzel duygularla oku hepsini ;)

Anonymous said...

guzelgul: Haklısın canım zira bugün gittim bugünden bile tükenmişti ama hala içimden gelmiyor o kalabalığın arasına girip ödeme kuyruğu beklemek, artık şansa bırakacağım :)

Sevgili Blog: Ben de çok beğendim canım kokusunu, dediğin gibi biraz olgun bir koku ama aynı zamanda temiz bir koku :) Kitap konusundaki dileklerin için de teşekkür ederim :)

Unknown said...

Sayfanı keşfettiğime sevimdim canım..
Sevgiler.

Anonymous said...

Ben de senin güzel yemeklerinle dolu sayfanı keşfettiğime çok sevindim; Hoşgeldin sayfama :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...