Friday, December 23, 2011

Ebay Siparişlerim bu sefer gelemedi :(

Şu an abartısız yıkılmış durumdayım. Çünkü bir şeyi heyecanla beklerken beklenmedik bir sonuç almak daha çok üzüyor insanı. Ebay'den siparişini verdiğim eldivenim ulaşmadı hala elime. Ben de satıcıyla irtibata geçtim. Takip numarası vardı ama ben takibi Chinapost üzerinden zannediyordum. Halbuki verdiği takip numarası PTT içinmiş. Baktığımda ise aynen şu ifadeler vardı.


1.
Torbaya Eklendi - İSTANBUL(AVR)(İST.ULUSLAR
08/12/2011 16:57:38
2.
Torbaya Eklendi - ANKARA(ANKARA P.İ.M.)
10/12/2011 12:41:26
3.
DAGITICIYA VERiLEREK DAGITIMA ÇIKARILDI(Handed over to the postmen in order to be delivered) - ANKARA PİD BAŞMÜD. ÇANKAY
12/12/2011 16:23:16
4.
PTT İşyerinde cihete eklendi - 
15/12/2011 14:59:04
5.
TESLİM EDİLEMEDİ PTT İŞYERİNDE İHBARLANDI(Could not be delivered: Notified the post office) 20111215 - ANKARA PİD BAŞMÜD. ÇANKAY


Ebay geçmiş siparişlerime bakmıştım halbuki, 19 Nisan'dan itibaren 3 taneydi ama ben Türkiye'ye giriş tarihlerinden hesaplamamışım tabii ki. Sipariş tarihim 19 Nisan olan 3 ürün var yani bu demek oluyor ki çoktan geçmişim limitimi.
Eldiven sonrası hevesle beklediğim başka bir kargom daha vardı, demek ki o da gelmeyecek.

İnsanların alışveriş özgürlüklerinin bu derece kısıtlanması ne derece doğru, böyle bir uygulama başka hangi ülkelerde var merak etmekteyim. Tek umudum açılan karşı davanın bir an önce sonuçlanması ve artık istediğimiz gibi alışveriş yapabilmemiz....

Bir mucize olsa da şu iki paket ulaşsa elime bari, heyecanla bekliyordum ikisini de çünkü :(

10 comments:

gülümse said...

üzülme tatlım ya kısmet değilmiş demek ki.hem belki de geçer eline belli olmaz sıkma canını sen

Ece's Diary said...

Canım çok teşekkür ederim desteğin için, umarım geçer elime çünkü gerçekten büyük heyecanla bekliyordum :(

kozmetik deneyimleri said...

depresyona sokacak bu durum bizi toplu planking mi yapsak napsak

Ece's Diary said...

Hem de nasıl bir depresyon :(
İlgi çeker de yeniden değerlendirirlerse yasayı kesinlikle yapalım :)

rebeltakipte said...

ptt'yi arayıp paketinin durumunu sorabilirsin,benim aldıklarımda da böyle durumlar oluyordu,posta müdürlüğünden gidip alıyordum,içindekine bakıyorlar ve duruma göre veriyorlar, eğer hala onlardayda belki gidip alma şansın olur,gerçi senin yazdığın PTT İŞYERİNDE İHBARLANDI yazısı benim detaylarda hiç çıkmamıştı ama gene de arayıp takip nosu ile bilgi alabilirsin durum hakkında

Ece's Diary said...

Ne yazık ki haftasonuna denk geldi öğrenmem, yarın hemen gidip soracağım hatta yalvaracağım filan paketimi versinler diye :) İçindekilere baktıklarını bilmiyordum ama zaten kozmetik filan olmadığı için belki acırlar verirler paketimi :) O ihbarlandı yazısı da açıkçası biraz korkuttu beni..
Teşekkür ederim canım yorumun için

Anonymous said...

İhbarlandı demek geldiler seni bulamadılar ihtar bıraktılar adrese demek kağıt fila yokmuydu ürünün geleceği adreste? git ptt'ye al ürününü bu kadar üzülme şeker...

Ece's Diary said...

Kağıt yoktu ne yazık ki. Ben de kağıt bırakmadıkları için, hakkım doldu o yüzden de geri gönderdiler sanmıştım ama gittim aldım paketimi, çok teşekkür ederim yine de :)

Anonymous said...

Neyse sevindim senin adına, kargoyla ilgili araştırma yaparken şans eseri denk geldim bloguna, gelmişken bi göz atmamak olmaz dedim bakındım, sonuç; beğendim. Kolay kolay beğenmem söyleyim, kendi sitelerimi dahi pek beğenmem ama buranın sıcak bi havası var:)
Gerçi bizlere pek hitap etmiyor pek değil hatta hiç hitap etmiyor ama kız arkadaşıma tavsiye edeceğim emin ol ;) "Google+" üzerinden gizli takibe aldım blogunu, listede gözükmem ama haber ve güncellemelir gelecek herhangi bi sorun olursa yaz gelirim, sonuçta aynı semtte oturuyoruz şhhhhtt kimse duymasın ;)

Nick: Adsız

Ece's Diary said...

:) teşekkür ederim, çok sevindim fakat evet erkeklere pek hitap eden bir blog değil, tavsiye için ve takibe aldığın için de ayrıyeten teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...