Monday, December 12, 2011

Haftasonu Watson's Alışverişi

Daha önce kozmetik alışverişine bir müddet ara verdiğimden bahsetmiştim. Hatta Watson's Rossman gibi mağazalara bile girmiyordum dayanamadığım için.Fakat hem ihtiyaçlar birikince hem de yılbaşı zamanı gelince artık gideyim bir kolaçan edeyim dedim etrafı. Aslında daha çok yılbaşı ürünü bekliyordum ama benim gittiğim Watson's a gelmemişti, ben de ihtiyaçlarımı alıp çıktım. En yakın zamanda yeni bir ziyaret için de bahane çıkmış oldu böylece ^_^



Yine bir şampuan değişikliğine gittim ama bu sefer sebebi diğerinden çok memnun kalmamış olmam. Bitenler yazısında neden memnun kalmadığımı detaylı olarak anlatacağım. Bu şampuanı da içinde bir sürü bitki yağı olduğu  için aldım. Bir de bunu deneyeyim bakalım.
Bu Nivea sıvı deodorantı çok merak ediyordum, eh madem ki uzun zamandır kozmetik almıyorum kendimi ödüllendireyim bari dedim :)
Pamuğum bitmek üzereydi, daha önce hiç kullanmadım bundan ama içinde 200 tane filan vardı ve fiyatı 3 küsürdü. Hesaplı diye bundan aldım..
Vaseline'ın yoğun kıvamlı kreminden kullanmıştım onu da bu ay bitenler yazımda göreceksiniz. Kokusunu çok beğenmiştim fakat yapısı biraz ağır gelmişti. Losyonunu da denemek amaçlı aldım.
Son olarak da böyle süngerli asetonları, sadece tek tırnağımın ojesi sıyrıldığında filan oje çıkartmakta kullanıyorum ve çok pratik oluyor. Çünkü diğer türlü asetonlu pamuğa elimi değer değmez diğer ojeler de çıkıyor tırnağımdan.

Mutlu bir hafta diliyorum herkese :)

7 comments:

Unknown said...

Hangisine gittin bebeğim?Ankamall'e mi?Ben de yeni yıl paketleri için özel uğramayı planlıyorum :)Çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan ;)

Anonymous said...

Canım İstanbul yolundaki Carrefour'da bulunan Watson's a gittim, biraz küçük olması sebebiyle gelmemiş olabilir :) Ah o yeni yıl paketleri sanırım zararlı çıkartacak hepimizi :) teşekkür ederim tatlım

hayatreceli said...

güle güle kullan canım hepsini mis mis dolaş :)

sevgiler...

Anonymous said...

ahaha o ne tatlı bir dilek öyle :) çok teşekkür ederim canım güzel yorumun için :)

Mell'in Çöplüğü said...

bence hala kozmetik alışverişini tam gerçekleştirmemiş sayılırsı ee hepsi ihtiyaç ve alınmalı değil mi ama?:))bu arada aseton fikrin oldukça iyi canım bir tane bende edinsem fena olmaz hani:)

Anonymous said...

su bitki sampuanini sanki deepbeauty´dede görmüstüm, merak ettim bak simdi ; )

Anonymous said...

Mell'in Çöplüğü: Haklısın canım, o zaman hemen gitmek lazım :) tam benim gibi üşengeçler için yapılmış sanırım :D Bazen tamamını tazelemeye üşendiğim için sadece sıyrılan ojelerimi bu şekilde tazeliyorum :) Sen de benim gibiysen, kesinlikle tavsiye ederim ;)

Viva: Ben hangi blogta gördüğümü hatırlamıyorum ama kullanan blogger gayet memnundu :) Ben henüz 1 kere yıkadım, buram buram ada çayı koktu saçlarım tüm gün :) ama güzel temizledi ve parlattı saçlarımı; bir de içinde bir sürü bitki yağı var...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...