Sunday, December 25, 2011

Yeniler

Merhabalar;
Umarım güzel bir haftasonu geçirmişsinizdir. Benim haftasonum fena değildi. Dün Sherlock Holmes'ü izleme fırsatım oldu sonunda. Hala izlemediyseniz mutlaka gidin derim. Birincisinden daha karışık ama daha güzeldi.

Peki bir haftasonu alışverişsiz geçti mi? Tabii ki geçmedi. Hele Ebay siparişleri hezimetleri üzerine iyice alışverişe vurmak istiyorum kendimi. Halbuki -eğer gerçekleşirse- çok güzel bir yılbaşı planım var ve bu yüzden para biriktirmem gerekiyor. Ama yine de tutamıyorum kendimi. Bir şeyler gördükçe ihtiyaçlar türeyip duruyor. Gerçekten bazen bu konuda terapiye gitmem gerektiğini filan düşünüyorum.

Neyse ne aldıklarıma gelirsek;


Shiseido Far bir Markafoni ganimeti. Onun için yarın ayrı bir post hazırlayacağım; şimdilik geçiyorum.
Bir bijuteride Avon ürünleri satılıyor. Avon'dan pek bir şey almıyorum ama bu Glimmer Stick göz kalemleri indirime girmişti. Bloglarda da çok methini duyuyordum denemek amaçlı Black Ice renginden aldım. Eyeliner fırçası ise 2.5 Liraydı, almayanı dövüyorlarmış dolayısıyla hemen aldım :)
She 509 numaralı ojeyi bir kozmetik marketten buldum, hiç She ürünüm olmadığı için bunu da denemek amaçlı aldım ama biraz kullanılmış gibi duruyor, eve gelince farkettim. Tüm She ojeleri böyle mi acaba, bilen var mı? Flormar 030 numara ojeyi de aynı marketten aldım, Fransız maniküründe kullanmak amacıyla..
Son olarak Rossman'dan Özge'den gördüğüm ve merak ettiğim bu ananaslı mendillerden aldım. İnanılmaz güzel kokuyorlar. Henüz denemedim ama eminim güzeldir, çünkü kalın bir dokusu var. Bir de Rival De Loop Birthday Party setlerinde %25 indirim varmış. Bu açılı eye liner fırçası da 3 Liraydı alayım dedim. Kullanmayı bilmiyorum bu tür fırçaları ama bir video filan bulurum herhalde :)

5 comments:

Unknown said...

Merhaba canım iyi günlerde kullan she ojeyi nerden aldın tam olarak?

milky said...

bu mendilleri bende gördüm pembe olanını alacaktım o gun unutmuşum almadan çıktım.
güzel günlerde kullan cnm.

Anonymous said...

Süslü ve Pembe Dünyam: Kızılay'daki Starbucks'ın orada bir üst geçit varya canım, onunla karşıya geçtikten sonra sola dön, 3. ya da 4. kozmetik market olması lazım. Adını hatırlamıyorum ama dışarıda sepete dökmüşlerdi.

Milky: Yalnız pembe olanda yalnızca makyaj temizleme yazıyordu canım, bunlar göz makyajı içinmiş.Yakın zamanda sen de kavuşursun umarım :)
çok teşekkür ederim :)

Unknown said...

Çok net anladım bebeğim sağol :)İşhanı var dershanelerin o9lduğu,onun yanındaki kozmetikçiyi diyorsun,şu eryaman bilmem ne duraklarına gelmeden :)Çok sağol :)

Anonymous said...

Biraz karmaşık anlatmıştım canım ama anladıysan sorun yok, evet tam olarak orası, Meşrutiyet'in başı ya da sonu, ikisi de oluyor :) Rica ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...