Monday, January 20, 2014

Facedermo.com

Facedermo sitesi uygun fiyatlı ürünlere dair mail atınca, sivilce sorunum sebebiyle uzun zamandır denemek istediğim Sudocreme ve Klorane şampuanın sipariş zamanının geldiğini düşündüm. Tabii yalnız kalmasınlar diye de her zaman kullandığım ve oldukça makul fiyatlı bulduğum bu 250 ml boyutundaki Bioderma H2O'yu da attım sepete.

Sitenin müşteri hizmetleri beni gerçekten çok etkiledi. Siparişimi vereli 3 gün olmuştu ve ben neden kargoya verilmediğine dair bir mail attığımda hemen geri aradılar ve özür dileyip, stok beklediklerini söylediler. Bu kadar ilgili müşteri hizmetleri çok zor bulunuyor bildiğiniz gibi. Siparişlerin aşağısındaki ürünleri de denemem için göndermişler. Benim oldukça memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Tüm ürünleri denemek için sabırsızlanıyorum.

After having trouble with many pimples on my face, I've decided to buy Sudocreme which I've heard many compliments about. I couldn't leave it alone with it's journey so I've added Klorane shampoo and Bioderma H2O make up remover. I'm really curious about the shampoo and can't wait to try it. The tester products below my main products are sent with my order by the site that I've ordered these.






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...