Thursday, January 15, 2015

Eczanemizde.com Alışverişi /Cosmetic Haul

Merhaba;

Havaların çok soğuk olması sebebiyle karma ama hassas cildim de haliyle kurumaya başladı. Internette neyin iyi geleceğini araştırırken fazlaca insanın Dexeryl'den mutlu olduğunu gördüm. En iyi fiyatı eczanemizde.com'da bulunca arkadaşımla 250 gramlık ikili paket halinde sipariş verdik. Eh tabi madem kargo geliyor, yanına bir de ne zamandır denemek istediğim Nuxe Reve de Miel dudak balmını ekledim :) -Yalnız site talep etmeme rağmen hiç tester ürün koymamıştı sağolsun-

Hi;
Because it is so cold outside, my combination and sensitive skin started to get dry. I was searching on internet on what could I use, I have seen that people are happy with their Dexeryl so I ordered it. I also added Nuxe Reve de Miel lip balm to my order.




Kremden gerçekten fazlaca memnun kaldım. Günde en fazla 6 kere uygulayabiliyorsunuz ve anladığım kadarıyla içinde paraben mevcut ama gerçekten işe yarıyor. Benim özellikle burun kenarlarım aşırı kuruyor ve çok acıyor. Bu krem oldukça iyi geldi.

Nuxe dudak balmına ise bayıldım. İnanılmaz güzel nemlendiriyor. Ben zaten ince yapılı dudak balmlarını sevmiyorum; bu balm da tam sevdiğim gibi ağır bir yapıya sahip. Dudaklarınızı mumyalamış gibi oluyor :) Kokusu da tatlı bir portakal kokusu ama öyle buram buram kokmuyor. Kısacası yeni favorim oldu kendisi.


I really like the cream. You can apply it maximum 6 times in a day and as I can guess, it contains paraben however it really works for your skin. The sides of my nose especially get dry in winter and this cream really helped.

and Nuxe lip balm is fabulous. It does have a heavy texture just the way I like. It feels like you have mummified your lips. It smells like sweet orange but it does not bother you when you put it on your lips. In brief, it is my recent favorite product :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...