Monday, September 26, 2011

Bir Alışveriş Günü..

Bugün Mudo Outlet'te indirim başladığını duyunca hemen Optimum AVM'ye attım kendimi. Zira outlet zaten ucuzken bir de indirim yapınca fiyatlar iyice düşmüş oluyor. Böyle zamanları kaçırmamaya çalışıyorum. Zamanında bu fırsatın birini yakalayıp Bambi'den 10 TL'ye babet almışlığım var yani :)

Neyse bugünkü alışverişe geçersek;

Mango'da güzel şeyler bulamadım. Kışlıklar gelmiş artık iyice, beğendiğim bir şey olmadı ya da ben göremedim. Ama bu kemeri 5 TL'ye bulunca kaçırmadım. 2-3 kat dolanıyor ve güzel bir görüntü çıkıyor ortaya :)


 Ardından yine çılgın indirimlerin olduğu Koton'u gezdim. Giyecek bir şey burada da bulamayınca talan edilmiş takı bölümünü karıştırdım ve içinden 2TL'ye bulduğum soldaki broşu alarak mutlu mesut oradan ayrıldım. Sonrasında Euromoda'dan 2.5TL'ye belki ara sıra takarım diye bu halka küpeleri aldım.




Ve sıra geldi Mudo'ya. Mağaza yine talan edilmişti; savaş alanına benziyordu. Yine de yılmayıp o karmaşanın içinden bir gömlek ve bir maxi elbise bulmayı başardım.
Sezonun modası olan oduncu gömleği, babet ve taytla rahat bir kombin oluştururum diye aldım. Hem 22 TL'ye bulmuşken kaçırmak olmazdı :)




Maxi elbise arayışım bütün yaz boyunca devam etmiş olmasına rağmen başarısızlıkla sonuçlanmıştı. Zira bulduklarım ya geceliğe benziyordu ya da vücudumu 3 katı olarak gösteriyordu. Artık sonbahar gelince aramaktan vazgeçmişken bu elbise çıktı karşıma. Hem çizgili, hem maxi, hem de straplez. Daha ne isteyebilirdim ki? Hem de fiyatı 20 TL idi. Sonbahar geldi, artık giyemem diye üzülmüyorum çünkü havalar iyice soğuyana kadar kot mont ve babetle hemen giymeye başlayacağım :)


Bir alışveriş günü daha böyle sonuçlandı. Hazır "indirimin indirimi" varken bir ara da Forum'a gitmeyi ve orayı talan etmeyi istiyorum ama çok uzak yahu :( ne diye o kadar uzağa yaptılarsa artık..

4 comments:

BonBon said...

aldıklarını güle güle kullan canım favorim gömlek oldu :)

cecilia said...

hepsi çok güzeller, çok da uyguna almışsın canım için rahat olsun, bu sezonun modası gömleklerden bende edinicem bitane çünkü gerçekten çok hoşlar moda diye değil içime sindi diye ;)

KOVA KADINIYIM BEN said...

kotonda takılar ksımı gercekten talan edilmiş oluyor.
bende 3 liraya kolye aldım saka gibi :P

güle güle kullan
bele defalarca dolanan kemerler gercekten guzel duruyo

Ece's Diary said...

BonBon: Teşekkür ederim canım, sanırım benim de favorim o :)

Cecilia: Evet canım, bulunca kaçırmadım, aslında gözüm başka şeylerde de kaldı :) gömlekler hem çok rahat hem de kombinlenmesi kolay oluyor, umarım bulursun istediğin gibi bir tane..

Kova Kadınıyım Ben: Bazı fiyatlar cidden şaka gibi, emin olamıyorum hatta görünce :) biraz da düzenli baksa insanlar veya mesela 3lü küpenin bir çiftini alıp götürmeseler daha iyi olacak :) Çok teşekkür ederim, sen de kolyeni güle güle kullan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...