Monday, September 5, 2011

The Body Shop 2 Al 1 Öde Kampanyasından Aldıklarım




The Body Shop'da makyaj ürünlerinde 2 Al 1 Öde fırsatını duyunca soluğu orada aldım tabii ki. Aslında allığa ihtiyacım yoktu ama yine de TBS’un allıklarını denemek istedim. Alışverişin asıl sebebi ise uzun zamandır gözüme kestirdiğim ve kampanyaya girmesini beklediğim açılır kapanır allık fırçası.






Allık 05 Numara Tea Rose. Aşağıda rengi çok belli olmamış ama çok tatlı bir pembe rengi var. Aslında tam pembe de değil gibi, hafiften şeftali tonunu da andırıyor :)  Fakat renk vermesi biraz sorunlu. Kalıcılığı ise gayet iyi. Aşağıda kat kat sürülmüş halini koydum. 


                      
                                              Flaşsız                       Flaşlı



Gelelim allık fırçasına… Bu kadar takibe değdiğini söyleyebilirim. TBS'un fırçalarının kaliteli olduğunu hep duyuyordum; gerçekten söyledikleri kadar varmış. Fırça yumuşacık ve makyaj çantasında taşımak için oldukça pratik. Ayrıca boyutu çok küçük olmadığı için sadece allık değil pudra için de kullanılabilir.


Kısacası benim için karlı bir alışveriş oldu, darısı diğer kampanyaların başına :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...