Tuesday, September 13, 2011

H&M'den Almayı Planladıklarım

Eveeet, Ankaralıların beklediği gün geldi çattı sayılır. H&M Cumartesi günü Cepa'da bizlerle buluşuyor. Aslında mağazayı ve belirlediğim ürünleri çok fazla merak etmeme rağmen hala cumartesi günü yani tam da açılış günü gidip gitmemekte kararsızım. Zira İstanbul açılışında kasa kuyruğunun, alışveriş merkezinin çıkışına doğru uzandığı rivayetler arasındaydı. Dolayısıyla hala karar veremedim ama nefsime yenik düşüp o sırayı göze alıp, belirlediğim ürünlere göz atmaya gidebilirim yani :)

Beğendiklerime gelince;


Bu sene kendime öncelikle resmi kıyafetlerle kullanabileceğim bir kaban almak istiyorum. Bu ilk iki fotoğraftaki fazlasıyla hoşuma gitti. Öncelikli olarak bakılacaklarda çoktan yerlerini aldılar. Kırmızı tayt sitede yazdığına göre süetmiş. Taytlar benim hep kurtarıcı kıyafetim oldu şu zamana kadar. Eh bir de kırmızı eklesem dolabıma, acil zamanlarda daha çok yardımcı olur herhalde :) Alttaki 3 kazağın ise salaş oluşlarını çok sevdim. Renkli pantolonların üzerine giymeye tam olarak böyle kazaklar arıyordum, sitede gezinirken bunlar çıktı karşıma. Aynı kabanlar gibi ilk sıradaki yerlerini aldılar. Etek konusunda ise hala tereddütlerim var. Her vücut tipine gitmeyecek bir model ama deri görünümlü şort ya da etek bu sezon kesinlikle istiyorum. Artık mağazada deneyince karar vereceğim bunu alıp almayacağıma.

Bunların dışında bir de bot ve 2 adet çanta beğendim. Bunları da görür görmez almayı planlıyorum.


İşte bunların yüzünden Cumartesi günü kendimi tutamayabilirim. Tabii en önemlisi o gün hepsinin mağazada olması, razıyım sıra beklemeye :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...