Monday, September 19, 2011

Mini Alışveriş

Merhaba!

Yine bir sıkıntı alışverişi ile yeni bir yazı hazırlayayım dedim. Eğer biraz daha canım sıkılmaya devam ederse, evi ıvır zıvır ne bulursam dolduracağım :) Neyse aldıklarıma gelirsek;

Öncelikle bir Watson's ziyareti yaptım ve şunları aldım:




Bu saç cilasını hep görüyordum bloglarda, artık ben de deneyeyim dedim. Yalnız uygulaması pratik değil gibi sanki. Bakalım ne kadar istikrarlı kullanabileceğim. Vaseline serisinin nemlendirmesini de merak etmekteydim. Watson's indirim yapınca (indirim derken aslında çok bir şey değil, 1-2 lira :)) küçük boyundan alıp denemek istedim. Kokusu biraz ağır gibi ama henüz denemedim, yorumlarımı denedikten sonra yaparım. Ve bir önceki ilgili postta söylediğim gibi Emily göz kalemlerinin yapısını çok beğenmiştim. Bu sefer de kahverengi olanını aldım. Rengi tam olarak şöyle:



Ardından, duşta kullandığım lifim dağıldığı için The Body Shop'tan bunu aldım. Daha önce kullanmıştım, bu da çabuk dağılmıştı ama en azından yumuşacıktı. Fiyatı 4 TL civarı.



Sonra Koton'a uğradım. Feci bir indirim olmasına rağmen kendime giyecek bir şey bulamadım. Bulduğum şeylerin de bedeni yoktu :( Takı bölümüne bakarken bu küpeleri buldum. Hem de 9.99'dan inmişti. Hemen aldım. Özellikle fiyonklu olanlarına bayıldım. Diğerlerini takmam bile muhtemelen :)




Bu arada bir önceki postta bahsettiğim tişörtüm elime ulaştı. Biraz salaş dursun istediğim için L beden söylemiştim ama kalıpları büyük olduğu için daha da bol geldi :( Değiştirmek istedim ama tişört tükendiği için beden değişimi de yapamadım. Gülü seven dikenine katlanır deyip kemerle filan bir şekilde giyeceğim artık.

İyi bir hafta geçirmeniz dileğiyle...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...