Friday, September 9, 2011

Claire's 38 Numara

Aslında bu oje oldukça bilindik hale geldi ama yine de hem tanıtım rica eden izleyicimi kırmamak hem de bu yazın neredeyse tamamında bıkmadan kullandığım rengi göstermek amacıyla ilk oje tanıtımıma bununla başlayayım dedim.



Öncelikle Claire's ojelerin en sevdiğim özellikleri yapısı. Tek katta bile yoğun olarak rengini verebiliyor. Ayrıca renk skalası da çok geniş ve olağanüstü renkler var. Fakat tek kötü özelliği de çok dayanıksız olması :( Bende daha sürdüğüm gün kenarlarından aşınmaya başlıyor.

Bu tatlı turkuaz rengini bloglardan görüp bayılmıştım ve yukarıda da belirttiğim gibi yaz başında aldıktan sonra neredeyse bütün bir yazı bununla geçirdim. Şimdi sizi ojenin swatchları ile başbaşa bırakıyorum :)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...